تصویر واقعی شیائومی MAX بالاخره به بیرون درز کرد!

تصویر واقعی شیائومی MAX بالاخره به بیرون درز کرد!
  • 1395/2/1
  • زهرا معبودی
  • 0

عمر شرکت شیائومی که همه آن را به عنوان رقیب خوش کیفیت اپل می شناسند به بیش از یکی دو سال نمی رسد! البته شیائومی در ابتدا در ساخت گوشی ها به کمپانی ها کمک می کرد و این باعث شد به عنوان یک برند مستقل به تولید گوشی مشغول شود. در اولین کارهایی که از این شرکت دیده شد، سیستم هایی شبه اپلی بود که صدای برخی طرفداران اپل را در آورد. در این محصولات کاربران می توانستند محصولات را از شیائومی خریداری کنند که دقیقا با کیفیت و ظاهر محصولات اپل دیده می شدند. حتی گاهی برخی ویژگی ها نیز از اپلی پیشی می گرفت و جالب این بود که این سیستم ها ارزان تر هم بودند و فقط مارک اپل به شیائومی تبدیل شده بود. با این اوصاف این شرکت توانست در سال گذشته با تولید چند محصول فوق العاده تا ۷۰ میلیون دستگاه به فروش برساند که رشد فوق العاده ای برای این شرکت به شمار می آمد. این باعث شد برند گمنام شیائومی در حال حاضر به یکی از ۵ برند برتر دنیا تبدیل شود. از جمله سیستم های فوق العاده ی شیائومی چیزی جز MI5 نیست که واقعا غوغا بپا کرده است.

xiaomi-logo-max-1395129

خبرها حاکی از این است که این کمپانی قصد دارد تا انتهای امسال، یک فبلت با نام Mi Note 2 را رونمایی کند. هر چند این خبر تقریبا از سوی شیائومی اثبات و تایید شده است شایعاتی به طور پراکنده به گوش می رسد که این شرکت قصد دارد یک دسنگاه دیگر با نام ماکس نیز تولید کند.

مکس یا ماکس همان نامی است که این شرکت طی یک نظر سنجی سراسری از کاربران نظر خواهی کرده و آن ها با رای حداکثری به این عنوان، تایید کرده اند.

 هر چند این خبر در هاله ای از ابهام بود تا این که روز های اخیر شاهد به بیرون درز کردن نمای جلویی این سیستم بودیم که از طریق وب منتشر شد. امروز توانستیم نمایی تقریبا کلی از این دستگاه را مشاهده کنیم که چیزی شبیه به می ۵ این شرکت است. از نظر اندازه کمی مکس از MI5 بزرگتر است اما جذابیت های این دستگاه را با خود به همراه دارد.

xiaomi-max-screen-panel-1

 این دستگاه دارای یک کلید HOME در وسط و انتهای صفحه نمایش است. علاوه بر این در ساید ها نیز دو کلید خازنی تعبیه شده است. می گویند سنسور اثر انگشت بر روی کلید هوم تعبیه شده است.در سمت راست مکس دو کلید برای کنترل صدا و قفل و خاموش کردن دستگاه دیده می شود.

 اگر شایعاتی که به گوش می رسد کاملا راست باشد، باید از مکس انتظار داشته باشیم که دارای یک نمایشگر ۶٫۴ اینچی باشد و رزولوشن آن به صورت QHD انتخاب شده باشد.همچنین چیپست پردازنده ی آن یک سیستم ۴ هسته ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون است  ( مدل ۸۲۰ ) که از نسخه ۶ اندروید نیز بهره مند است که به احتمال زیاد این نسخه نیز بروز رسانی شود.

۰-۱۰

رابط کاربری که شیائومی برای مکس در نظر گرفته است از همان دسته رابط های اختصاصی شیائومی به نام MIUI 7 است. از آنجا که شیائومی قصد دارد کاملا جایگزین اپل شود، بدنه ی تمام فلزی آن نیز به عنوان هسته ی رقابتی آن با سیستم های اپل شناخته می شود که البته بی راه نیست که بگوییم با این کار قصد دارد با گوشی های جدید سامسونگ نیز رقابت کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *