گیک بنچ میزبان گلکسی C7 با جزییات کامل

گیک بنچ میزبان گلکسی C7 با جزییات کامل
  • 1395/2/6
  • زهرا معبودی
  • 0

شایعات روزهای اخیر حاکی بر این بود که سامسونگ می خواهد یک گوشی جدید به نام گلکسی C7 منتشر کند. هر چند بسیاری این خبر را یک شایعه می پنداشتند اما اخبار جدید تاییدی بر این ادعا است به طوری که از ویژگی های جدید این سیستم پرده بر می دارد.

 در ماه فوریه بود که از طرف سامسونگ یا نهاد های وابسته به این کمپانی، گوشی هایی با نام اس ۷ و اس ۷ اج معرفی شد. همه تصور ها بر این بود که این ها تنها گوشی های ۲۰۱۶ سامسونگ باشند. اما چندی بعد متوجه شدیم که این شرکت کره ای قصد دارد گلکسی جی ۱ و گلکسی آ ۹ پرو را هم رونمایی کند.

۴۵ecfce8-e10c-4a72-9799-390c0d306d11

علاوه بر این دو گوشی جدید که البته خبرهای زیادی از آن در دست نیست گفته شده که سامسونگ قصد دارد دو اسمارت فون سری C خود را معرفی کند.

این دو گوشی که گلکسی C5 و گلکسی C7  می باشند گوشی های پر طرفداری برای امسال خواهند بود. پیش از این کمی از اطلاعات C5 به بیرون درز کرد اما C7 به طور رسمی در منابع رسمی معرفی شده است. از جمله ویژگی های این سیستم حافظه ۴ گیگابایتی رم آن است. پردازنده ی این گوشی هوشمند سامسونگی ۶۴ بیتی بوده و با ۸ هسته از نوع اسنپدراگون ۶۲۵ انتخاب شده است. اندروید مارشمالو ۶٫۱ سیستم عامل آن است و از امکانات مناسبی بهره مند خواهد بود.

 اطلاعات این محصول گویای این است که از نظر فیزیکی یک بدنه ی تمام فلزی دارد و از طرفی یک نمایشگر با کیفیت نیز برخوردار است. دکمه ی HOME نیز به طور کاملا فیزیکی در این گوشی تعبیه شده است. دوربین های عقب و سلفی گیر این گوشی به ترتیب به صورت ۱۶ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. پردازنده ی گرافیکی این دستگاه Adreno 506 می باشد. حافظه داخلی نیز در اندازه ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده که برای یک گوشی معمولی رو به بالا رقم مناسبی است.

گفتنی است تکنولوژی سنسور اثر انگشت در دکمه ی فیزیکی HOME قرار دارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *