Meizu Pro 6 آماده نبرد با غول های گوشی هوشمند

Meizu Pro 6 آماده نبرد با غول های گوشی هوشمند
  • 1395/2/20
  • زهرا معبودی
  • 0

هر چقدر که فکر می کنیم با وجود غول های تکنولوژی در بازار گوشی های هوشمند، فرصتی برای روی کار آمدن برند های جدید نیست، باز هم شاهد تولد برندهایی هستیم که مسیری طولانی در پیش دارند. شرکتی به نام Meizu در ماه آوریل، یک گوشی هوشمند جدید به نام Meizu Pro 6 را رونمایی کرد که توانست بازخوردهایی خوب و بد از کاربران و علاقمندانش دریافت کند. اکثریت معتقدند که طراحی جدید و قیمت مناسب آن نقطه ی امیدی برای موفقیت آن است. اما عده ای هم معتقدند که به دلیل برخورداری از پردازنده Helio X25، دستگاه ذکر شده چندان نمی تواند کاربرانش را راضی نگهدارد.

۷af58dd5-cac3-4ffb-a29a-77a0b2dfd4bf

با توجه به اینکه یکی از رقبای این برند LeEco نام دارد و در ماه های اخیر گوشی هوشمندی ارائه داده که شواهد حاکی بر این است که این دو برند در جدیدترین گوشی هایشان از یک پردازنده استفاده کرده اند اما به دلیل قیمت پایین تری که برای LeEco در نظر گرفته شده، بنظر می رسد Meizu استراتژی خوبی در پیش نگرفته است چرا که با بکارگیری پردازنده مشابه، ۱۵۰ دلار هزینه ی اضافی روی دست علاقمندانش خواهد گذاشت.

خبرهایی که از گوشه و کنار به گوش میرسد روایت کننده ی این هستند که این کمپانی برای اینکه بتواند وجه خود را حفظ کند و کمبود های ناشی از بکارگیری این پردازنده را حل کند، قرار است یک مدل جدید تر با پردازنده ی  اگزینوس ۸۸۹۰ را روانه بازار کند. این دو شرکت رابطه بسیار خوبی با هم دارند و بعید است که استفاده از پردازنده ی Exynos 8890 که بهترین پردازنده ی حال حاضر در سامسونگ است، از طرف این شرکت برای Meizu منعی داشته باشد.

d913121d-8b26-4733-a2f9-639cb779e464

از دیگر ویژگی های گوشی جدید Meizu این است که از یک حافظه رم چهار گیگابایتی، در کنار اندروید ۶ مارشمالو استفاده می کند. همچنین تکنولوژی بکارگیری شده در این گوشی موجب شده که وزن آن از ۱۶۰ گرم تجاوز نکند که این یک امتیاز مثبت برای این گوشی جدید به شمار می آید.

 با توجه به اینکه برخی از استاندارد ها و ویژگی هایی که در رسانه ها پخش شده است توسط یک اسکرین شات بوجود آمده اند و منتشر شده اند اما باز هم مدیران دو شرکت حاضر نیستند نظر مثبت یا منفی خود را در باره آن بیان کنند.

با وجود این که غول های تکنولوژی با پیمودن مسیرهای پر خطر و طولانی و هزینه بر، توانسته اند به این نقطه برسند، به نظر می رسد ورود کمپانی های جدید به این عرصه چندان عاقلانه نباشد اما باید صبر کرد تا شاهد نبرد این رقبا بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *