رپورتاژ – موبودید روشی برای تبلیغات در تلگرام

رپورتاژ –  موبودید روشی برای تبلیغات در تلگرام
  • 1395/3/7
  • گویا آی تی
  • 0

 

ads

تلگرام یک شبکه‌ی اجتماعی بزرگ و تاثیر گذار در ایران است  که  میلیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها ایرانی در داخل و خارج کشور را با هم مرتبط ساخته، جای بسیاری از وب سایت‌ها و مجلات را گرفته و مبتکران روزبه روز با ایده‌های جالب توجه از طریق کانال‌ها و بات‌های تلگرام کاربران را شگفت‌زده می‌کنند.

تلگرام تاثیراتی در اقتصاد هم داشته و بسیاری از جوانان باهوش ایرانی با استفاده از اطلاع‌رسانی تبلیغ شما به اعضای خود در تلگرام به کسب  و کار خود و شما رونق داده‌اند. اخیرا تعداد کانال‌های تلگرام از چند میلیون بیشتر شده و صاحبان کانال‌ها مطالب جالب توجه و اطلاعات مفید را در کانال‌ها منتشر می‌کنند و میلیون‌ها نفر را سرگرم می‌کنند. حال اینکه در کنار سرگرمی، اطلاع رسانی خدمات و محصول شما می‌تواند بسیار موثر واقع گردد.

ads2

تلگرام با بیش از میلیونها کاربر فعال در ایران به بهترین بستر اطلاع‌رسانی برای تبلیغ شما تبدیل شده

معرفی بهترین روش تبلیغات در تلگرام و کسب درآمد از تلگرام

به تازگی یک تیم خلاق و قدرتمند ایرانی جالب‌ترین ایده در پلتفرم تلگرام را پیاده‌سازی کرده‌اند که روش جدیدی برای ارائه‌ی تبلیغات شما و همچنین راهکار جذابی برای کسب درآمد کانال‌های جذاب و پر کاربر است.

موبودید نام سیستم تبلیغاتی جدید تلگرام است که تبلیغات کلیکی در بستر تلگرام را ارائه می‌دهد و برای اولین بار است که چنین روشی از تبلیغات و اطلاع‌رسانی در شبکه های اجتماعی در ایران اجرا می‌شود.

بر خلاف تبلیغات سنتی در بیلبوردها و رسانه‌های صوتی و تصویری، در اینجا لازم نیست از کاربران انتظار داشته باشید که پس از دیدن تبلیغ شما، نشانی وبسایت یا شماره‌‌ی تلفن شما را به خاطر بسپارند. بلکه شما می‌توانید تبلیغ خود را به گونه‌ای طراحی کنید که کاربران تنها با یک کلیک بر روی تبلیغ شما به وبسایت شما یا به کانال تلگرامتان هدایت شوند یا با شماره‌ی تلفنی که مد نظر شماست، تماس بگیرند. همچنین می‌توانید کاربر را به طور مستقیم به صفحه‌ی اینستاگرام خود، صفحه‌ی برنامه‌ی خود در کافه‌بازار یا اپ‌استور، آگهی خود در دیوار، آلبوم موسیقی خود در بیپ‌تونز و مانند آن هدایت کنید.

امکانات جالب موبودید برای تبلیغات کنندگان

ads3

تبلیغات برای بیش از ۱۰ میلیون کاربر کانال‌های تلگرام نمایش داده می‌شود و فقط بابت کاربرانی که کلیک می‌کنند و وارد کانال تبلیغ کننده می‌شوند مبلغی از حساب کسر می‌شود .

موبودید با استفاده از روش‌های مختلفی که با محاسبات هوشمند همراه است، کلیک‌های تکراری را تشخیص می‌دهد و از شمردن آنها خودداری می‌کند. بنابراین در صورتی که یک نفر در یک بازه‌ی زمانی مشخص بیش از یک بار بر روی تبلیغ‌های شما کلیک کند، با وجود این که آن فرد هر بار به مقصدی که شما تعیین کرده‌اید، هدایت می‌شود، تنها هزینه‌ی یک کلیک برای شما منظور می‌شود یا در صورتی که تبلیغ شما با عنوان نامناسبی بر خلاف قوانین موبودید نمایش داده شود، بازدید کنندگان تبلیغ شما را مشاهده نموده اما هیچ هزینه‌ای برای شما منظور نمی‌گردد.

بهینه هزینه کنید

با تبلیغات در موبودید، هزینه‌ی تبلیغاتی بسیار کمتری در مقایسه با هزینه‌ی سنگین تبلیغات در بیلبوردها و رسانه‌های صوتی و تصویری می‌پردازید و در ضمن، فقط به ازای کاربرانی هزینه می‌کنید که به تبلیغ شما علاقه دارند و با کلیک بر روی آن قصد دارند اطلاعات بیشتری درباره‌ی شما کسب کنند.

از مشاوره‌ی تبلیغاتی رایگان بهره ببرید

در صورتی که می‌خواهید در موبودید تبلیغ کنید و نگران کارآمد نبودن تبلیغ خود هستید، می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. کارشناسان ما آماده‌اند تا در زمینه‌ی طراحی تبلیغ، تنظیمات مربوط به هدفمندی و موارد دیگر به شما کمک کنند. کافی است با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید تا از مشاوره تبلیغاتی رایگان ما بهرمند شوید.

 سایت موبودید

 

پایان رپورتاژ آگهی.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و gooyait.com هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *