هشدار! WhatsApp Gold را نصب نکنید

هشدار! WhatsApp Gold را نصب نکنید
  • 1395/3/9
  • زهرا معبودی
  • 1

کاربرانی که از واتس اپ استفاده می کنند، در روزهای گذشته پیامی دریافت کرده اند با این مضمون که نسخه طلایی واتس اپ را دانلود کنید! شاید عبارت WhatsApp Gold نیز برای شما آشنا باشد اما فراموش نکنید که این نسخه هدفی جز ابزاری برای جاسوسی برای توسعه دهندگانش ندارد! در واقع WhatsApp Gold تنها به مدتی محدود در دسترس کاربران مشهوری بوده که برخی قابلیت های همزمان سازی آن را مورد استفاده قرار داده اند که از جمله می توان به ارسال همزمان صدا و تصویر اشاره کرد. برای اپلیکیشن WhatsApp Gold قابلیت های زیادی ذکر شده اما همینکه آن را نصب کنید متوجه خواهید شد که نباید چنین کاری می کردید چرا که هیچ کدام از قابلیت ها در این اپلیکیشن وجود ندارد.

whatsapp-gold

 بنابراین WhatsApp Gold ابزاری جهت جاسوسی است که با بیان ویژگی های جدید کذب برای آن تصمیم گرفته اند که کاربران را بدان تشویق کنند! اگر قرار است واتس اپ کاربرانش را مورد لطف و عنایت قرار دهد بهتر است که آپدیت های حقیقی را روی واتس اپ کنونی ارائه کند تا اینکه بخواهد یک نسخه کذب و جاسوس ابزار در اختیارشان قرار دهد.

 در مجامع تکنولوژی به این اشاره شده که این نرم افزار بارها با نام های مختلف ثبت و نشر شده که از جمله آن ها می توان به واتس اپ پلاس اشاره کرد.

 واتس اپ پلاس یا WhatsApp Gold یا همان واتس اپ طلایی، در واقع کانالی برای نفوذ به گوشی های هوشمند است تا بتوان از طریق آن به اطلاعات داخل گوشی و تبلت کاربران دسترسی داشت.

واتس اپ طی آخرین بروز رسانی هایش اعلام داشته که کار توسعه و طراحی این اپلیکیشن هیچ ربطی به فیس بوک یا واتس اپ ندارد اما در مورد این موضوع همچنان تردید هایی وجود دارد.

واتس اپ به کاربرانش توصیه کرده است که این اپلیکیشن را سریعا حذف بکنند و به مدت ۲۴ ساعت صبر کنند و در نهایت نسخه نهایی واتس اپ را روی گوشی خود نصب کنند تا بتوانند دوباره از سرویس اصلی واتس اپ بهره مند شوند.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *