نحوه تبدیل ویدیو های آهسته به حالت معمولی در آیفون

نحوه تبدیل ویدیو های آهسته به حالت معمولی در آیفون
  • 1395/3/24
  • زهرا معبودی
  • 0

همانطور که می دانید شرکت اپل از فناوری های مدرنی در تلفن های همراه خود استفاده می کند و یکی از این ویژگی ها امکان آهسته کردن ویدیو ها می باشد که در تنظیمات دوربین می توانید ویدیو ها را به حالت معمولی خود بازگردانید.

۴۱۳aa566-addc-4032-ad4d-69f0338a51e4

این عملکرد شرکت اپل بسیار کارآمد می باشد ولی در بعضی مواقع شما قصد ندارید ویدیو گرفته شده را آهسته کنید ولی به اشتباه این عمل انجام شده در این مواقع باید به تنظیمات بروید و آن را به حالت عادی خود برگردانید ، در این مقاله ما به شما نحوه تنظیمات این عملکرد را آموزش می دهیم.

در مرحله اول به قسمت گالری و دوربین بروید و از آن بخش ویدیو مربوطه که به حالت آهسته ضبط شده را باز کنید، سپس گزینه Edit را که در گوشه سمت راست و بالای صفحه واقع است را انتخاب کنید.

b4d000e5-84ab-4479-af0b-9caacc03c18c

در مرحله بعدی در صفحه ویرایش ویدیو ، ویدیو خود را می بینید که در زیر آن یک نوار وجود دارد ، در این نوار ویدیو شما از دو قسمت تشکیل شده که در هر قسمت دارای سرعت مختلفی است که به کاربران نشان می دهد که چه قسمتی به طور اهسته قابل نمایش است. در این اینجا باید آن قسمت از نوار که خط ها به هم نزدیک هستن را به سمت یکدیگر بکشید تا فاصله بین آنها از بین برود، بعد از پایان این مراحل کلید Done را فشار دهید و ویدیو را به حالت معمولی خود مشاهده کنید.

۳f7db815-25aa-442a-a006-0fbcf79697aa

لازم به ذکر است که اگر از انجام مراحل فوق که به حالت معمولی ویدیو قابل مشاهده است راضی نبودید و از حالت پخش اهسته بیشتر لذت می بردید می توانید با برگشت به تنظیمات در قسمت ویرایش Edit شوید و گزینه Revert را در گوشه پایین سمت راست صفحه انتخاب کنید و به حالت قبلی خود یعنی دور اهسته ویدیو را تماشا کنید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *