گوشی هوشمند و شفاف Vivo همین روزها رونمایی می شود

گوشی هوشمند و شفاف Vivo همین روزها رونمایی می شود
  • 1395/3/25
  • زهرا معبودی
  • 1

شرکت Vivo  که آرم آن را بر روی برخی دستگاه های دیجیتالی دیده ایم این بار قصد دارد رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. Vivo  می خواهد به زودی یگ گوشی رونمایی کند که جز یک بدنه ی شفاف چیزی از آن قابل فهم نیست اما به واقع کار گوشی های هوشمند را به طور تمام و کمال انجام می دهد.

۹۵۳۴ad67-80d9-41ac-8ac9-e5823367fd0a

تیزر تبلیغاتی Vivo  گویای این است که این گوشی هوشمند همین روزها یا همین ماه ها قرار است در اختیار علاقمندان قرار بگیرد. برخی از افرادی که سر از کارهای شرکت Vivo  در می آورند معتقدند که این گوشی شفاف بخشی از پروژه ای به نام Vivo سری ایکس است.  به احتمال زیاد قرار است نام این گوشی هوشمند شیشه ای شفاف ، X7 یا X7 Plus باشد.

ویوو خود ساخت گوشی های هوشمندش را از زمانی برملا کرد که در فیلم تازه اکران شده کاپیتان آمریکا ۳ گوشی هایش را تبلیغ کرد و شمار زیادی از مردم نیز آن را دیدند. زمانی که در اثنای فیلم تونی استارک همان مرد آهنی گوشی هوشمند شفافش را به دست میگیرد که کار گوشی های معمولی هوشمند را می کند، مردم به این اتفاق پی بردند.

هر چند در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری در مورد این گوشی شفاف دیده نشده است اما داشتن یک گوشی هوشمند شفاف واقعا هیجان انگیز است.

شاید یکی از مهم ترین چالش هایی که برای این گوشی ها باشد، نمایش متون نوشته شده در اسکرین و مشاهده از بخش های مختلف آن باشد که تقریبا می توان گفت کنترل کامل کاربر را از بین می برد اما ویوو باهوش تر از این هاست که با یک کمبود برای گوشی است هزاران بلکه میلیون ها مشتری را از دست بدهد .

به محض دریافت خبر های بیشتر در این باره آن را با شما از همین رسانه در میان خواهیم گذاشت.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *