چگونه از Photo Bursts و Live Photos در ios فایل GIF بسازیم؟

چگونه از Photo Bursts و Live Photos در ios فایل GIF بسازیم؟
  • 1395/4/12
  • زهرا معبودی
  • 0

برنامه های Photo Bursts  یا همان برست شات و Live photos یا همان تصاویر زنده برای کسانی که دستگاه مک یا ios دارند بسیار جالب است اما بیرون از دستگاه های اپل ابراز های متعددی وجود دارند که به وسیله آن ها می توانید یک تصویر زنده را مشاهده کنید.عکس های burst در بیرون از دستگاه تان زیاد کاربردی ندارند و نهایتا می توانند در گرفتن سلفی های مناسب تر به شما کمک کنند.  اگر می خواهید از تصاویر  زنده وBurst  خود استفاده بهتری ببرید و یا اینکه می خواهید آن ها را به اشتراک بگذارید بد نیست برنامه GIF Toaster  را امتحان کنید. این یک برنامه رایگان برای آی او اس است که می توانید از تصاویر زنده و Burst شما فایل های GIF بسازد، شما می توانید سایز و سرعت تصاویر GIF را انتخاب کنید و با استفاده از iTunes و یا شبکه وای فای آن را در کامپیوترتان ذخیره کنید.

برنامه GIF Toaster  را نصب و اجرا کنید. بر روی نوار بالایی زده و نوع تصویری که می خواهید به GIF تبدیل کنید را انتخاب کنید. این برنامه از  ویدیو به GIF، تصاویر به GIF، پانوراما به GIF و تصاویر زنده به GIF پشتیبانی می کند. سپس تصویر را انتخاب و سرعت، سایز و برد آن را انتخاب کنید.

GIF-Toaster

GIF-Toaster-burst

فرآیند تبدیل بسیار سریع است و می توانید GIF جدیدتان را درون برنامه اجرا و ببینید. اگر از چیزی که ساختید خوشتان آمد می توانید آن را در برنامه ویرایش عکس دلخواهتان باز کنید، آن را در camera roll و یا کامپیوتر تان ذخیره کنید.

برنامه GIF Toaster  دو روش برای ذخیره کردن فایل ها در کامپیوتر تان ارائه می دهد؛ از طریق آی تونز اپل که به این معناست که شما به کابل data  نیاز دارید و یا از طریق شبکه وای فای که به این معناست که شما تنها نیازمند این هستید که گوشی آیفون و کامپیوتر تان به یک شبکه بی سیم متصل باشند. وقتی IP ای را که برنامه به شما می دهد را وارد کنید تصویر از طریق یک مرورگر دسکتاپ دانلود می شود. برنامه GIF Toaster یک نسخه pro  دارد که به شما اجازه ذخیره سازی GIF های بزرگتر را می دهد.

 

 

برای دانلود این برنامه  روی لینک روبرو کلیک کنید:  GIF Toaster در App Store

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *