آخرین اخبار از طراحی ظاهری iPhone 7

آخرین اخبار از طراحی ظاهری iPhone 7
  • 1395/4/27
  • زهرا معبودی
  • 0

همانطور که در اخبار ساعات گذشته اعلام کردیم، آخرین خبرها حاکی از این است که آیفون ۷ کمتر از دو ماه دیگر رونمایی خواهد شد. اما آخرین شواهد از طراحی ظاهری این سیستم اپلی به شرح زیر است:

طراحی و ظاهر

گزارش ها گویای این هستند که اپل آیفون ۷ بدنه ای باریک تر از سیستم های قدیمی تر دارند. این میزان به اندازه ۶ تا ۶٫۵ میلی متر، گزارش شده است. در iPhone 7 مدل فلزی آلومینیمی گوشی های قبل کنار گذاشته شده و یک جنس سرامیکی غیر محض و نامعلوم، قرار است در بدنه این گوشی ظاهر شود. اما ظاهر و شکل آن به مدل های قبلی شباهت زیادی خواهد داشت.

iphone-7-plus-leaked-image-1-540x334

 بنظر می رسد این گوشی هوشمند نوعی تکامل یافته از گوشی iPHONE 6S باشد که ضد آب رطوبت بوده و در نتیجه، گوشی آیفون ۷ یک گوشی ضد آب خواهد بود. احتمال اینکه جک ۳٫۵ میلی متری آیفون ۷ حذف شد اما جای آن را یک اسپیکر دیگر خواهد گرفت. آیپد پرو از طریق اسمارت کانکتور پشت اش شارژ می شود پس ممکن است اضافه شدن پورت مغناطیسی به آیفون ۷ راه های بیشتری برای داک کردن آن و یا استفاده از قاب باتری بدون نیاز به سوکت lightning را فراهم کند. این تکنولوژی همچنین می تواند به مردم اجازه دهد که هنگام شارژ از طریق پورت Lightning به موسیقی گوش دهند.

iphone-7-dummy-2

انتظار می رود که اپل دو مدل استاندارد در سایز صفحه های ۴٫۷ اینچی و ۵٫۵ اینچی  برای سال ۲۰۱۶ آماده کند.

برخی تصاویر لو رفته از iPhone 7،  نمایش دهنده  یک سوراخ اضافه، درست زیر میکروفون پشتی آیفون  است. کاربرد این سوراخ هنوز مشخص نیست ولی تخمین زده می شود که این سوراخ برای فوکوس خودکار یا ضبط صدای استریو استفاده می شود. به نظر می رسد در مجموع باریک تر شدن این گوشی به همراه بدنه ای از جنس متفاوت از قبل بتواند تجربه کاربری کاربران را ارتقا دهد و با ایجاد کمی تنوع آنان را همچنان به اپل علاقمند نگهدارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *