آموزش تبدیل فایل PowerPoint به video

آموزش تبدیل فایل PowerPoint به video
  • 1395/5/1
  • زهرا معبودی
  • 1

اگر از کاربران دائمی Microsoft PowerPoint باشید قطعا می دانید که اگر خروجی این نرم افزار را به داخل سیستم دیگری انتقال دهید وبخواهید با نرم افزار نصب شده روی آن سیستم آن را باز کنید کیفیت و اجزای فایلتان به هم خواهد ریخت از این رو می توانید به راحتی فایل خود را تبدیل به ویدیو کنید تا هر جا که بخواهید به راحتی از آن استفاده کنید.

برای تبدیل فایل پاورپوینت به ویدیو باید از Microsoft PowerPoint نسخه ۲۰۱۰ به بالا استفاده کنید. هیچ گونه نگرانی در این باره وجود ندارد که نظم فایل و رنگ و کیفیت ها بعد از تبدیل شدن از کیفیت ساقط شوند

 حتی می توانید با میکروفون صحبت کنید و صدایتان را روی ویدیو قرار دهید و فیلمی با کیفیت تر تولید کنید. برای این کار گام های زیر را طی کنید:

ابتدا وارد برنامه Microsoft PowerPoint شوید

بعد از نوار سمت چپ و بالا، در صفحه گزینه FILE را انتخاب کرده و به دنبال زیر منوی Save & Send باشید.

آموزش پاورپوینت

در این بخش می توانید گزینه Create a Video را مشاهده کنید.

تنظیمات مهمی که باید در این قسمت مد نظر قرار دهید این است که باید حجم را مشخص کنید. برای این مورد رووی Computer & HD Displays کلیک کنید تا به شما دو دسترسی قابل تنظیم ارائه شود.

آموزش پاورپوینت

در اولین بخش، به شما اجازه داده می شود که فیلم در نهایت کیفیت ذخیره کنید. البته اگر خجم برایتان مهم نیست این گزینه را انتخاب کنید  یعنی Computer & HD Displays  را مد نظر داشته باشید. در غیر اینصورت مدل های بعدی را امتحان کنید.

در اینجا تنظیمات دیگری نظیر امکان ضبط صدا، امکان تنظیم زمان هر اسلاید و غیره وجود دارد.

آموزش پاورپوینت

بعد از تمام تنظیمات باید به سمت گزینه  Create Video بروید. بعد از فشردن این کلید، باید محل ذخیره سازی را مشخص کنید و در نهایت می توانید خروجی را در قالب WMV مشاهده کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *