تریلر فصل ۷ ام مردگان متحرک و حضور زامبی ها و ببری به نام shiva

تریلر فصل ۷ ام مردگان متحرک و حضور زامبی ها و ببری به نام shiva
  • 1395/5/2
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر یادتان باشد، زامبی ها تنها شخصیت های وحشتناک و خطرناکی بودند که در  مردگان متحرک حضور داشتند. در واقع بازی مردگان متحرک تنها با یک دسته دشمن به نام زامبی ها، شناخته شده بود اما دست اندر کاران ، این بار با رونمایی از فصل ۷ ام آن، دشمنان جدیدی به بازی افزوده اند .

در تریلر جدیدی که از این برنامه در روز جمعه در San Diego از این فصل از بازی رونمایی شد، یک negan جدید و شرور نقش ایفا می کند، که البته بازیگر آن Jeffrey Dean Morgan است که در اواخر فصل گذشته شاهد ایفای نقش وی بودیم.

همچنین در این فصل، King Ezekiel با بازی Khary Payton به همراه حیوان خانگی اش که یک ببر غول پیکر به نام shiva است حضور دارند.

مردگان متحرک

باغ وحش بانی که حالا یک عصا به دست گرفته و خود را پادشاه می داند، در تمام سرزمینی که انگلستان نام دارد، در این بازی به معنای واقعی حکومت می کند. این بخش از معرفی این فصل توسط Entertainment Weekly در روز جمعه صورت گرفت که به نظر می رسد مهم ترین بخش از بازی بوده است.

این پادشاه به عنوان یک متحد با ارزش برای ریک به شمار می آید البته اگر هنوز ریک زنده باشد.  این پادشاه از آنجا شهرت زیادی دارد که هیچ علاقه ای به داشتن ناجی و negan ندارد.

فصل هفتم مردگان متحرک شامل ۱۶ بخش است که در دو قسمت ۸ تایی، پخش خواهد شد. به نظر می رسد ۸ قسمت اول در ماه های آخر ۲۰۱۶ و قسمت دوم برای پخش در سال بعدی آماده شود.

اگر دوست دارید از قسمت ۷ ام این برنامه لذت ببرید و به طور کامل با آن همسو شوید بهتر است در زمان های باقی مانده تا پخش قسمت های یاد شده، مروری بر قسمت های گذشته داشته باشید تا با حال و هوای این برنامه آشنا شوید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *