۴ نکته برای درخشیدن بیزینس ها در اینستاگرام

۴ نکته برای درخشیدن بیزینس ها در اینستاگرام
  • 1395/5/3
  • زهرا معبودی
  • 0

اینستاگرام یک شبکه ی انتزاعی پر از عکس برای سرگرمی یا درست کردن آلبوم نیست. البته شاید در درجه اول اهمیت چنین باشد اما همه چیزهایی که در مورد اینستاگرام وجود دارند تماما به این دو موضوع ربط پیدا نمی کند. از نظر بسیاری از افراد حرفه ای اینستاگرام یک شبکه موثر برای تجارت است البته اگر فوت و فن های آن را به خوبی بدانیم. یکی از وب سایت هایی که در عرصه تحقیق مجازی و رفتار کاربران فعالیت مثمر ثمری دارد با تحقیق بر روی کامنتها، لایک ها، و رفتار کاربران خاص و مشخص بر روی پیج ها به نتایجی در مورد این شبکه دست یافته اند که کمک می کند کاربران اینستاگرام زندگی مجازی موفق تر و دلخواه تری داشته باشند. این پست به بیزینس من ها خیلی کمک می کند.

4 نکته برای درخشیدن بیزینس ها در اینستاگرام

نکته اول: یک موضوع و یا دسته خاص را پوشش دهید.

محققان دریافتند که کاربران در زمینه علاقمندی هایشان بیشتر تمایل دارند پیج های خاص را دنبال کنند که تنها و صرفا به یک موضوع می پردازند. مشاهده شده است که بیزینس یا افرادی که یک هدف در نظر گرفته اند و به آن چسبیده اند در امر جذب فالوور بهتر عمل کرده اند

4 نکته برای درخشیدن بیزینس ها در اینستاگرام

نکته دوم: هشتگ های کمتری داشته باشید

طی این تحقیق مشاهده شد افرادی که از هشتگ های کمتری استفاده می کنند فالوور های فعال تری دارند. این پیج ها نهایتا از ۲ هشتگ استفاده کرده اند

4 نکته برای درخشیدن بیزینس ها در اینستاگرام

نکته سوم: بارشی پست گذاری نکنید

در ادامه تحقیق نشان داده شده که پیج هایی که شمار کمتری پست دارند اما از نظر کیفیت بیشتر دقت به خرج می دهند فالوور های بیشتری نیز دارند.

4 نکته برای درخشیدن بیزینس ها در اینستاگرام

نکته چهارم:  توضیحات را فراموش نکنید

در نکته آخر به این می رسیم که کاربرانی که برای تصاویر خود کمی توضیح ارائه می کنند بیشتر مورد اهمیت قرار می گیرند و دنبال کنندگانشان با ارائه نظر و لایک، با آن ها همراهی می کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *