رکورد شکنی دانلود Pokemon Go در هفته اول انتشار

رکورد شکنی دانلود Pokemon Go در هفته اول انتشار
  • 1395/5/3
  • زهرا معبودی
  • 0

حتما تا کنون نام بازی پوکمان گو را شنیده اید که نسل جدیدی از بازی های واقعیت مجازی را برای کاربران عملی کرده است. برای اینکه بتوانید تمام اطلاعات لازم در مورد این بازی را مد نظر قرار دهید کافیست به عنوان یک کاربر ایرانی و علاقمند به پوکمان گو دو لینک زیر را مطالعه کنید و بعد نسبت به دانلود اقدام کنید و به جمع هواداران عظیم این بازی بپیوندید.

چگونه بفهمیم Pokemon Go چه زمانی برای ایران عرضه خواهد شد

شروع بازی Pokeman Go برای ایرانیان چگونه است؟

بررسی و آموزش کامل بازی Pokeman Go

اما بعد از اینکه این بازی در کشورهای استرالیا، آمریکا و چند منطقه کوچک منتشر شد و هفته پیش نوبت به انتشار در انگلستان رسید، یک مقام اپلی، طی اخباری که به Techcrunch اعلام داشته مدعی است که این بازی رکورد دانلود از آیتونز را در دست گرفته چرا که در هفته اول از انتشارش بیشترین میزان دانلود را از آن خود کرده است. البته ما آماری از این میزان دانلود نداریم اما این خبر باید جالب باشد.

پوکمان گو

این آمار از آنجا جالب تر می شود که این بازی تنها برای شمار کمی از کشورها در دسترس قرار گرفته و به نظر می رسد برای توسعه جهانی نیاز باشد که زیر ساخت های بیشتری به آن از نظر منابع مجازی اختصاص داده شود چرا که هجوم کاربران ممکن است زیر ساخت های در نظر گرفته شده برای بازی را به زمین بزند.

گفته می شود این بازی جذاب، و متفاوت، همزمان با انگلستان، از هفته پیش مهمان گوشی های ژاپنی ها نیز بوده است و بدین طریق هفته به هفته بر شمار کاربرانش اضافه خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *