در آستانه پرده برداری از سیستم جدید نینتندو از ضررهای مالی اش می گوید

در آستانه پرده برداری از سیستم جدید نینتندو از ضررهای مالی اش می گوید
  • 1395/5/6
  • زهرا معبودی
  • 0

در دنیای کنسول های بازی اخبار زیادی هر روزه منشر می گردد که بعضی به شدت مود توجه قرار می گیرند و بعضی دیگر خیلی زود خاموش می شوند. اگر اخبار داغ گویا آی تی را در روزهای اخیر دنبال  کرده باشید متوجه خواهید شد که خبرهای مهمی در مورد نینتندو داشتیم. NES کوچک نینتندو با ۳۰ بازی داخلی  خبری است که این روزها دهان به دهان می چرخد اما خود نینتندو این روزها بخاطر مشکلاتش در فروش حال و روز خوبی ندارد.  مدتی است که کمپانی نینتیندو اعلام نموده که به زودی کنسول جدید جود را که پلتفرمی هیربدی است و به جای دیسک های سنتی از کارتریج در ساخته آن استفاده گردیده روانه بازار می نماید.

نینتندو

با وجود شکست بزرگی که این کمپانی در فروش هر واحد از کنسول Wii U  در سال گذشته داشته  است و با توجه به تجربیات کسب شده و خبرهای واصله به نظر می رسد که این کمپانی دیگر قصد رقابت مستقیم  و دنباله روی از کمپانی های مایکروسافت و سونی را ندارد و برای خوب و بازار پیش رو یک خط مشی جدید تعریف و تبیین نموده است.

گفته ها حاکی از آن است که در سه ماه گذشته درآمد ۱٫۶۵ میلیارد ینی این کمپانی از فروش دیوایس های هوشمندو فروش حقوق انتشار مختلفی به دست آمده است. همچنین گفته می شود با وجود اینکه کمپانی نینتیندو ‏در فروش و عرضه بازی pokman go  موفقیت بسیار بزرگی را بدست آورده است اما طبق اعلام صریح مسئولان این کمپانی تنها ۳۲% از سهام این بازی مطعلق به کمپانی نینتیندو بوده و سهم  کوچکی نیز به سبب فروش حق امتیاز  این بازی به استودیوی  Niantic Labs  دریافت می کند.

کنسول بازی NX  هنوز رسما معرفی نگردیده است اما گفته می شود این کنسول می تواند هم به عنوان یک کنسول دستی و هم یک کنسول خانگی مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد.

از دیگر موارد ذکر شده در این راستا می توان به ساخت پردازنده این کنسول توسط شرکت انویدیا اشاره نمود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *