افزوده شدن امکان Multi-Stop به Google Maps نسخه iOS

افزوده شدن امکان Multi-Stop به Google Maps نسخه iOS
  • 1395/5/11
  • زهرا معبودی
  • 0

یکی از امکاناتی که که در گوشی های اندرویدی وجود دارد نرم افزار Google Maps می باشد که قابلیت های متنوعی من جمله Multi-Stop را داراست. این ویژگی به تازگی به نسخه iOS نیز افزوده گردیده است و این قطعا خبر خوبی برای کاربران ایفون است که عادت دارند مسیر را از نقشه دنبال نمایند.

ویژگی Multi-Stop به شما کمک م یکند تا تمامی نقاطی را که می خواهید در آنها توقف داشته باشید به یکباره در نقشه خود وارد نمایید این نقاط که با نام «Add Stop» شناخته میشودند این امکان را به شما می دهند که تمامی نقاط توقف تان را یکجا بر روی نقشه داشته باشید و دیگر لازم نیست تا پس از هربار رسیدن به مقصد، مقصد بعدی را در نقشه تعیین نمایید.

برای این کار شما یکبار تمامی نقاط ا تعیین نموده و گزینه  «Done» را کلیک می نمایید سپس در ادامه مسیر می توانید از نقشه کامل خود لذت ببرید.

این آیتم جدید بخصوص در سفرها می تواند بسیار مفید واقع گردد. مخصوصا در حال حاضر با وجود سفرهای نوروزی این آیتم کمک بزرگی برای رانندگان و مسافران در رسیدن به مقصد خواهد بود.

البته شاید شما جز کاربرانی هستید که ترجیح می دهید همچنان به نرم افزار Apple Maps خود وفادار بمانید با این حال توصیه می کنم حتما یک بار از Google Maps نیز استفاده نمایید. شاید قابلیت های فوق العاده آن بتواند نظرتان را برای نقشه مورد علاقه تان عوض نماید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *