شواهدی دال بر بروز رسانی لانچر گوگل بر مبنای تغییرات اندروید نوقا

شواهدی دال بر بروز رسانی لانچر گوگل بر مبنای تغییرات اندروید نوقا
  • 1395/5/12
  • زهرا معبودی
  • 0

اولین روز از ۸ امین ماه میلادی برای بسیاری از کمپانی ها روز پر کاری بوده است. در کنار تمام کنکاش هایی که سایر شرکت ها دارند گوگل هم در کنار کارهایی که قصد دارد در ماه های آتی به زودی رونمایی کند، اقداماتی انجام می دهد که نمی توان آن ها را نادیده گرفت برای مثال در این روز گوگل یک لانچر جدید برای سیستم عامل معروف اندرویدی اش منتشر کرده که سهم کنونی ما از آن مشاهده چند اسکرین شات است.

 لانچر جدید گوگل

سایت پلیس اندروید که مراقب تمام اخبار اندرویدی است اعلام کرده که گوگل قرار است این لانچر را با نکسوس های جدیدش به بازار عرضه کند. انگار همیشه باید با نکسوس ها یک چیز جدید ارائه شود تا کاربران به آن رغبت بیشتری داشته باشند.  البته با توجه به اینکه اندروید نوقا هم کم کم در راه است احتمال می دهیم این لانچر با تغییراتی نهایی در کنار این نسخه اندرویدی ارائه شود پس تصاویری که می بینید ممکن است تغییر کنند.  جالب این است که نوار جستجوی گوگل در این لانچر کاملا حذف شده و گوگل قصد دارد با نمایش یک آیکون تب مانند با ترکیبی از حرف G امکان جستجو را برای کاربران فراهم کند.

 لانچر جدید گوگل

از آنجا که این لانچر روی اندروید نوقا نصب شده و این تب جستجو با همکاری اندروید نوقا بهترین عملکرد خود را به نمایش می گذارد احتمال می رود که استفاده از این لانچر در جایگاهی غیر از در کنار اندروید ۷ نوقا نتواند عملکرد درستی را به نمایش بگذارد بنابراین باید شرایط لازم برای استفاده از لانچر جدید را در نظر گرفت. شاید این حربه ای از گوگل باشد که سیستم های اندرویدی هر چه سریعتر بعد از انتشار اندروید نوقا به این نسخه ارتقا پیدا کنند و یا اینکه کاربران دستگاه خود را آپگرید نمایند. تغییر بعدی در این نسخه از لانچر مربوط به بخش app drawer می باشد که کاربر باید برای دسترسی به اپلیکیشن ها از پایین به بالا سوایپ کند. به هر حال این کار جالبی بود که از گوگل امروز دیدیم و منتظر روزی می مانیم که قرار است سیستم اندرویدی جدید گوگل در کنار اندروید ۷ نوقا که به اندروید تبریزی میان ایرانیان شهرت پیدا کرده است معرفی شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *