تصویر ساعت های هوشمند گوگل به بیرون درز کرد

تصویر ساعت های هوشمند گوگل به بیرون درز کرد
  • 1395/5/12
  • زهرا معبودی
  • 0

در حالی که خبر ها حاکی از آن است که کمپانی های سازنده ی ساعت های هوشمند رغبتی به انتشار اخبار میزان فروش ساعت های هوشمند خود ندارند شنیده می شود که برخی از کمپانی هایی که در ساخت گجت ها نقش خوبی ایفا کرده اند قصد دارند با ورد به این عرصه بر شمار محصولات خود بیفزایند. همین چند ماه پیش بود که طی شایعه ای شنیدیم که گوگل هم قصد دارد اسمارت واچ هایی روانه بازار کند اما به یک باره انتشار خبرهای بعدی در مورد این اقدام گوگل قطع شدند. این رویداد موجب شد که بسیاری از اهالی تکنولوژی فکر کنند که این یک شایعه بیش نبوده اما امروز ناگهان بعد از مدتی بی خبری شاهد تصاویری از دو ساعت هوشمند نکسوس بودیم که قرار است ماه های آینده روانه بازار شوند.

Nexus-SmartWatch

گفته می شود که این ساعت های هوشمند، با نام های جعلی یا اسم رمز های Angelfish و Swordfish در دست تولید و توسعه قرار گرفته اند.  سیستم عامل ساعت های هوشمند اندرویدی ورژنی اختصاصی از اندروید می باشد که این بار نکسوس قصد دارد از سیستم عامل Android Wear 2.0 برای ساعت های هوشمندش استفاده کند.

طی این اخبار، در وب سایت Android Police نیز خواندیم که ساعت هوشمند نکسوس با نام رمز Angelfish  تنها ۱۴ میلی متر ضخامت دارد . همچنین در ادامه آمده است که این ساعت دارای ورژن های مختلفی است که می تواند میزان ضربان قلب را اندازه گیری کند و از  gpsو  LTE استفاده نماید . اگر ایم میزان ضخامت برایتان قابل قبول نیست می توانید  ساعت هوشمند نکسوس با نام رمز Swordfish را مد نظر قرار دهید که میزان ضخامتش تنها ۱۰٫۶ میلی متر است. هر چند تایید نهایی برای این ساعت ها وجود ندارد اما در منابع دیگر از طراحی این ساعت ها با رنگ های نقره‌ای، تیتانیوم و رزگلد  سخن به میان رفته است. البته اگر طراحی این ساعت ها توسط گوگل تایید شود می بایست در اوایل پاییز این محصول نیز در کنار دیگر محصولات گوگل رونمایی شود به هر حال باید منتظر خبرهای بعدی بود.

منبع: Phone Arena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *