سنت شکنی دوباره LG در عریض کردن نمایشگر گوشی ها ثبت شد

سنت شکنی دوباره  LG در عریض کردن نمایشگر گوشی ها ثبت شد
  • 1395/5/12
  • زهرا معبودی
  • 0

 زمانی که یک شرکت شروع به تولید یک محصول می کند، خیلی کم این اتفاق رخ می دهد که این شرکت بتواند از یک سری جزییات فراتر برود و بتنت های قبلی و اولیه محصولات را تغییر دهد اما امروز شاهد برخی سنت شکنی ها هستیم که توسط ال جی در حال رخ دادن است. عموما همه گوشی های هوشمند ال جی را مشاهده کرده اند و بر این باورند که درصد حجم اشغال شده توسط نمایشگر به بدنه مقبول است. این یعنی که گوشی های ال جی دارای نمایشگر های بزرگ نسبت به بدنه هستند اما پتنت جدیدی که از طرف این شرکت به تازگی ثبت شده گواه این است که قصد دارد هنوز هم که هنوز است عرض گوشی هایش را افزایش دهد. گوشی های کنونی ال جی هم اکنون به نسبت  ۱۶:۹  ساخته و تولید می شوند اما اخبار و یافته ها از پتنت جدید حاکی از این است که ال جی قصد دارد این نسبت را به ۲۱:۹ تغییر دهد.

UltraWide

بنظر می رسد که این کار شرکت قدر ال جی حساب شده باشد چرا که نام این تکنولوژی خود را UltraWide قرار داده و آن را ثبت کرده است. گفته می شود که این نسبت تصویر در شرایط حرفه ای برای فیلم های سینمایی در نظر گرفته می شود که اگر در گوشی های هوشمند آن را اعمال کنند دنیای گوشی های هوشمند تکانی خواهد خورد و جذاب تر خواهد شد.

این کار در تاریخچه کارهای ال جی چیز نا آشنایی نیست بیاد می آوردم مدت ها پیش بود که ال جی یک گوشی عریض با نسبت ۴:۳ را روانه بازار کرد که مورد توجه قرار گرفت. شاید این کار ال جی در واقع یک شروع برای سنجش میزان استقبال کاربران از نمایشگرهای عریض بوده است. به هر حال باید منتظر باشیم ببینیم ال جی قصد دارد این تکنولوژی را کی به رخ غول های سازنده اسمارت فون ها بکشد.

 منبع: GMS Info

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *