در بنجمارک GFX Bench رویت شد: نسل جدیدی برای گوشی One Plus 3

در بنجمارک GFX Bench رویت شد: نسل جدیدی برای گوشی One Plus 3
  • 1395/5/14
  • زهرا معبودی
  • 0

اهالی تکنولوژی با بنجمارک معروف GFX Bench آشنایی دارند در این بنجمارک متوجه شدیم که قرار است کمپانی وان پلاس یک محصول جدید خود را رونمایی کند. این کار درست زمانی صورت می گیرد که از هم اکنون به جهت آمادگی بازار، وان پلاس فروش وان پلاس ۳ خود را در ۲۴ کشور از دنیا متوقف کرده و قصد دارد محصولات جدیدش را جایگزین آن ها کند چون فکر می کند اینگونه هم به نفع علاقمندانش هست هم به نفع خودشان.

این شرکت طی دو سال فعالیت خود تنها محصولاتش را از طریق دعوتنامه به فروش می رسانده است اما هم اکنون متوجه شدیم که با برداشتن این محدودیت از شمار طرفدارانش با خبر نخواهد بود بنابراین ممکن است که نتواند حجم بازار را پیش بینی و مطمئنا غافلگیر خواهد شد.  در حالی که در شوک جمع آوری محصولات این شرکت در کشورهای مختلف بودیم درربنجمارک یاد شده متوجه شدیم نمونه مینی این گوشی قصد دارد وارد بازار شود. البته برخی گمانه زنی ها بر این استوار است که این کار شدنی نیست.

oneplus-3-mini-

مشخصات این گوشی به این صورت است که وان پلاس ۳ مینی با یک نمایشگر ۴٫۶ اینچی، و با کیفیت و وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ ارائه می شود. نکته بعدی نیز ای است که پردازنده این گوشی انپدارگون ۸۲۰ بوده که از نوع ۴ هسته ای در نظر گرفته شده و میزان فرکانس آن به ۲۲۰۰ مگاهرتز می رسد. آدرینو ۵۳۰ هم در این گوشی وظیفه پردازش گرافیکی را بر عهده خواهد داشت. نکته جالب این است که حافظه رم این گوشی۶ گیگابایت است که تقریبا در هیچ کدام یک از پرچم دار های شرکت های غول تا کنون مشاهده نشده است. این حافظه در کنار حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و با یک دوربین ۱۶ مگاپیکیلی و سلفی گیر ۸ مگا پیکسلی سخت افزار این گوشی را تکمیل می کنند.

بنظر می رسد این شرکت، قصد دارد با کوچکتر کردن نمایشگر گوشی شاخص خود یعنی وان پلاس ۳ تکانی به بازار خود بدهد باید منتظر باشیم تا ببینیم این تصمیم چگونه می تواند برای این شرکت تمام شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *