بروز رسانی ها و ارمغان های حرفه ای Apple Store

بروز رسانی ها و ارمغان های حرفه ای Apple Store
  • 1395/5/16
  • زهرا معبودی
  • 0

مثل اینکه اپل این روزها حسابی پر کار است تا بتواند بعد از سپتامبر ۲۰۱۶ پول خوبی به جیب بزند و کارمندانش را به همان استراحت های منحصر به فردش بفرستد تا برایش باز هم ایده بیاورند! با وجود اینکه چیزی تا رونمایی از اپل آیفون ۷ باقی نمانده شاهد فعالیت های گسترده تری از این شرکت هستیم. برای مثال در چند روز اخیر شاهد یک سری تغییرات در APPLE STORE بودیم که می توان گفت برخی از این ویژگی ها با هدف ارزش گذاری به مشتری، و البته سودمندی برای اپل ایجاد شده بود.

 Apple Store

برای مثال از بعد از این بروز رسانی شما به عنوان یک کاربر اپلی قادر خواهید بود که متناسب با محصولات خریداری شده تان، پیشنهادات تکمیلی دریافت کنید. به عنوان نمونه اگر شما آیفون ۶ را خریداری کرده اید این سیستم هوشمند، به شما محصولاتی پیشنهاد می دهد که می توانید آیفون ۶ خود را با آن تکمیل کنید و از زندگی اپلی خود حسابی لذت ببرید. تمام این تغییرات در بخشی گنجانده شده که اپل آن را Discover نام گذاری کرده و البته آن را در میان و اواخر صفحات قرار داده است. البته استفاده از این سرویس اجباری نیست بلکه می توانید به راحتی این قابلیت را غیر فعال کنید تا اپل خیلی سر از کارتان در نیاورد.

 Apple Store

 اگر یک فروشگاه اپلی در کنار محل زندگی شما باشد می توانید به راحتی با استفاده از بروز رسانی های اخیر، از رویدادهای چنین مراکزی مطلع شوید. حتی اگر سفارشی داده باشید می توانید موعد تحویل آن را بفهمید.

 اگر برخی محصولات را از طریق این برنامه در قسمت محصولات خود مارک دار کنید وقتی به فروشگاه نزدیک خود می روید این اپلیکیشن به شما می گوید که کدامیک از این محصولات هم اکنون برای شما مهیاست تا آن را خریداری کنید.

 بنظر می رسد که این سرویس و بروز رسانی های بعدی اش بتواند تغییرات عمیقی در جهت بهبود خرید کاربران اپلی ایجاد کند. نظر شما چیست؟

‌‌‌منبع: PhoneArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *