منتظر نسل جدیدی از Grand Prime های سامسونگ باشید

منتظر نسل جدیدی از Grand Prime های سامسونگ باشید
  • 1395/5/19
  • زهرا معبودی
  • 0

همانطور که در جریان هستید سامسونگ امسال را با فعالیت بسیاری پشت سر گذاشته و در حال کار کردن بر روی سیستم های هوشمند جدیدش است. اما با این حال باز خبری جالب دریافت کردیم که از آن می توان فهمید نسل گلکسی های سامسونگ در حال ارتقا است. سامسونگ قصد دارد این بار یک نسل جدید از گوشی های Grand Prime  خود را ارتقا دهد و آن ها را در اختیار کاربران و علاقمندانش قرار دهد. یک وب سایت اطلاع رسانی هندی به نام Zauba   این مدل از گوشی را با عنوان SM-G532F معرفی نموده است. گوشی گرند پرایم سامسونگ درست دوسال پیش بود که با سریال SM-G531 معرفی و توسعه یافت و به نظر می رسد شباهت سریال های این دو گوشی نشان از این باشد که این کمپانی قصد دارد مدل جدید و نسل جدیدی از پرایم هایش را بسازد.

Grand Prime

در وب سایت Zauba در مورد این گوشی به موضوع اسکرین این گوشی نیز صحبت شده که به نظر می رسد نشان دهنده جدی بودن این مساله باشد. Zauba اعلام داشته که این گوشی یک نمایشگر ۵ اینچی خواهد داشت.

با توجه به این که گوشی های Grand یک گوشی میان رده ای می باشند بکار بردن نام Grand نمی تواند گویای تمام ویژگی های این گوشی باشد اما در میان کاربران همیشه افرادی هستند که به دنبال گوشی های ارزان تر با نمایشگر بزرگ هستند و این نسل به خوبی پاسخگوی آن هاست. گوشی Grand Prime دارای حافظه رم ۱ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و با تراشه اسنپدراگون  ۴۱۰ راهی بازار شد و از استقبال خوبی روبرو شد. البته انتظار نداریم این گوشی بتواند با گلکسی های جدید سامسونگ رقابت کند اما مطمئنا سامسونگ قصد دارد یک گوشی میان رده با قیمت مناسب تری بسازد که کاربران بتوانند یک گوشی شبیه به گلکسی های جدیدش را با قیمت ارزان تری در دست داشته باشند.

Grand Prime

اگر تا کنون از گوشی گرند استفاده کرده اید و تجربه ای در مورد آن دارید توصیه اکید داریم که در مورد این برند با ما صحبت کنید تا دیگران هم بتوانند در مورد خریدشان برنامه ریزی کنند. همچنین با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی، دیگران را از نظر خود آگاه کنید.

منبع : GSM Aren

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *