تغییرات جالب رابط کاربری گوشی های سامسونگ تایید شد

تغییرات جالب رابط کاربری گوشی های سامسونگ تایید شد
  • 1395/5/20
  • زهرا معبودی
  • 0

در گوشی های اندرویدی قابلیتی وجود دارد که شما با هربار باز کردن یک فایل جدید قادر خواهید بود در کادر محاوره ای باز شده انتخاب نمایید که قصد دارید این فایل را با کدام اپلیکیشن باز نمایید و سپس آن را به حالت پیش فرض انتخاب کنید ویا اینکه بخواهید در بار بعد مجدد این سوال از شما پرسیده شود.

کمپانی سامسونگ چند سال پیش رابط کاربری خود را به نحوی تغییر داده بود که برای هر نوع فرمت از فایل ها یک بار پرسیده می شد که کاربر تمایل دارد با کدام نرم افزار آن را باز نماید و پس از آن به صورت خودکار آن برنامه برای همیشه به عنوان پیش فرض قرار می گرفت. این تغییر برای برخی کاربران مبتدی دردسرساز می شد و باید به سختی و انجام یک پروسه طولانی برنامه پیش فرض را تغییر می دادند.

به تازگی کمپانی سامسونگ رابط کاربری را تغییر داده و در این تغییر اصلاحاتی برای این گزینه نیز مشاهده می شود.

در رابط کاربری جدید، کاربران خواهند توانست به سادگی برنامه پیش فرض شده را تغییر نمایند. برای انجام این کار می بایست با مراجعه به قسمت Setting و رفتن به Applications و انتخاب Default Applications  فایل‌های خودشان را به حالت پیش فرض دربیاورند تا بتوانند از ابتدا نوع استفاده از فایل‌ها را انتخاب کنند.

Change-interesting-interface-user-device-by-Samsung

با این قابلیت کاربران با اجرای فایل خودشان می‌توانند برنامه‌ی پیش فرض را انتخاب کنند یا تنها برای یک‌بار از اپلیکیشن دلخواه خودشان استفاده کنند.

این ویژگی در حال حاضر فقط بر روی گوشی های گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج عرضه شده است اما قرار است کم کم بروزرسان آن برای تمامی گوشی های سامسونگ عرضه شود تا کاربران دیگر برای انتخاب برنامه پیش فرض خود مشکل نداشته باشند.

اگر شما هم از کاربران گوشی های سامسونگی هستید می توانید منتظر تغییرات جدید این رابط کاربری بوده و یا این خبر را برای دوستانی که گوشی سامسونگ دارند انتشار دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *