آیا واقعا Galaxy Note 7 در دو مدل منتشر می شود؟

آیا واقعا Galaxy Note 7 در دو مدل منتشر می شود؟
  • 1395/5/21
  • زهرا معبودی
  • 0

به ندرت دیده شده که سامسونگ محصولاتش را تنها در یک مدل منتشر کند اما این بار قرار است این کار را برای فبلت جدیدش به نام گلکسی نوت ۷ انجام دهد. البته اگر پشت پرده برای مدل های دیگری از این فبلت کاری کرده باشد خبر نداریم ولی از این کمپانی ها هیچ چیز بعید نیست. به هر حال گفته شده که این سیستم تک مدلی است و دارای یک حافظه رم ۴ گیگابایتی است که خوشحالی گیمرها را برانگیخته است. همچنین حافظه داخلی اش ۶۴ گیگابایت است.

برخی از رسانه ها مدعی اند که سامسونگ برادر بزرگتری نیز برای فبلت جدیدش در نظر دارد که از ویژگی هایی مثل حافظخ رم ۶ گیگابایتی، و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برخوردار است.

Galaxy Note 7

خبرها حاکی از این است که مراسم رونمایی از این فبلت ارزشمند روز ۷ شهریور انجام خواهد شد اما در مورد زمان انتشار گمانه زنی ها برای ۵ روز بعد از رونمایی منتشر شده که اولین کشور حامل این گوشی چین خواهد بود.  قیمت این فبلت در آمریکا ۸۵۴ دلار ارزش گذاری شده است.

 این جالب ترین نکته است که در حالتی که گلکسی نوت ۷ جدید و معمولی، شباهت ها و تفاوت های زیادی با هم دارند و قابلیت های متفاوتی دارند، تنها ۶۰ دلار تفاوت قیمت دارند که این موجب می شود خریداران به سمت مدل جدید بیشتر کشش داشته باشند مگر اینکه واقعا ۶۰ دلار کم داشته باشند.

Galaxy Note 7

این فبلت به تازگی مجوز tenaa را دریافت کرده و انتظار می رود اخبار معتبر تری از این سیستم را بتوان از سامانه tenaa دریافت کرد

 البته هنوز درمورد نسخه دوم این فبلت اطلاعات معتبری نداریم اما دور از انتظار هم نیست. اگر شما هم قصد دارید خریدار این فبلت باشید علت آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید و از طرفی با انتشار این مطلب روی صفحات اجتماعی خود، سعی کنید دید فنی کاربران و دوستان خود را در مورد این سیستم باز تر کنید.

منبع: technobuffalo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *