بروز رسانی whatsapp با امکان ارسال پیام همزمان به چند گروه انجام شد

بروز رسانی whatsapp با امکان ارسال پیام همزمان به چند گروه انجام شد
  • 1395/5/24
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر از کاربران اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ باشید قطعا تا کنون در چند گروه عضو شده اید و حتی دوست دارید برخی اوقات پیام هایی را برای تمام گروه ها ارسال کنید. اما روند کپی کردن از هر گروه، و paste کردن در گروه بعدی، و دوباره paste کردن در گروه های بعدی می تواند چنان آزار دهنده باشد که کلا قید ارسال پیام های گروهی را بزنید. اما در آخرین بروز رسانی هایی که واتس اپ انجام داده است خوشبختانه این مشکل کاملا حل شده است و حالا شما می توانید یک پیام را همزمان برای چندین گروه، ارسال کنید.

اینکه این چنین قابلیتی بعد از گذشت چند سال از روی کار آمدن واتس اپ، تازه روی این اپلیکیشن فعال شده است جای تعجب دارد چرا که این کار نیاز تمامی کاربران است که باید از ابتدا در هر پیام رسان محبوبی مخصوصا واتس اپ دیده شود. متاسفانه این امکان هنوز برای تلگرام ایجاد نشده است اما انتظار می رود تا بروز رسانی تلگرام این قابلیت یک مزیت رقابتی خوب برای واتس اپ به شمار آید.

whatsapp

شما می توانید ابتدا واتس اپ خود را بروز رسانی کنید و در ادامه، هر نوع محتوایی که به معنی پیام شناخته می شود، اعم از متن، عکس، کلیپ، و حتی فایل های آفیس را به راحتی به چندین گروه ارسال کنید.

برای این کار کافیست یک ضربه چند ثانیه ای بر روی محتوای مورد نظر بزنید، در چنین شرایطی کادری باز می شود که در آن می توانید شمار متفاوتی از کانتکت ها و گروه ها را انتخاب کنید و پیامتان را برای آنان ارسال کنید و بدین طریق، در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید.

به احتمال زیاد همین حالا اگر سری به مارکت های ایرانی بزنید می توانید نسخه واتس اپ خود را بروز کنید و از این قابلیت لذت ببرید. راستی شما چقدر به این قابلیت احتیاج داشته اید و آرزوی یک بروزرسانی حاوی این خصیصه از واتس اپ داشته اید؟ همین حالا با اشتراک این خبر در شبکه های اجتماعی، دوستان خود را از قابلیت جدید واتس اپ مطلع کنید.

منبع: Android Community

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *