ادعای جالب شرکت کورینگ در مورد خراش نمایشگر Note 7

ادعای جالب شرکت کورینگ در مورد خراش نمایشگر Note 7
  • 1395/5/30
  • زهرا معبودی
  • 0

 با روی کار آمدن گوشی های هوشمند، و گجت های نو، مساله استحکام و قدرت سخت افزاری بیش از برخی آیتم های پیش پا افتاده تر، به چشم می اید. در واقع این موضوع به یک عنصر رقابتی خوب تبدیل شده است. داستان این بحث بر می گردد به زمانی که سامسونگ نوت ۷ را معرفی کرد و مدعی شد نمایشگرش از یک پوشش ضخیم و با ارزش تهیه شده که ضد خراش می باشد.  برای مطالعه دیگر ویژگی های این فبلت می توانید مطلب داغ بررسی فبلت Samsung Galaxy Note 7 را مورد بررسی قرار دهید.

در همین وضعیت منتقدان میخ به دست تصمیم به مقایسه و امتحان این موضوع گرفتند و به صورت شگفت انگیزی نتیجه ی حاصله گویای این بود که این نمایشگر که گوریلا گلس ۵ نام دارد، بر خلاف تصور عمومی از گوریلا گلس  ۴ بسیار ضعیف تر عملکرده است. ویدیویی که از این اتفاق روی دنیای مجازی منتشر شد، موجب شد که صداقت سامسونگ کمی زیر سوال برود. وقتی این فیلم روی اینترنت قرار گرفت و بین کاربران دست به دست شد، شرکت کورینگ که مسئول ساخت گوریلا گلس ۵ است، ادعا کرد که این آزمایش در شرایط کنترل نشده انجام شده و باید حاصلش نیز این اتفاق باشد. این شرکت مدعی است که نتیجه تحقیقات آزمایشگاهی شان بر روی این نمایشگر واقعا درست بوده و هیچ خللی در کار نیست.

نمایشگر ضد خراش نوت 7

به گزارش مجله اینترنتی گویا آی تی این شرکت با بیان دو علت تصمیم دارد که آزمایشات انجام شده را زیر سوال ببرد که این دو علت به طور خلاصه به صورت زیر بیان شده است:

اول اینکه تیغ مورد استفاده برای ایجاد خش، نرم تر از صفحه نمایشگر بوده

دوم اینکه با پدیده انتقال فلزی روبرو هستیم که در این پدیده، با برخورد جسم نرم و سخت، جسم نرم تر حکم جسم سخت تر را بازی می کند.

این شرکت معتقد است اتفاقی که رخ داده یک خراش نیست و چشم کاربران دچار خطای دید شده است!

در واقع این شرکت قصد دارد بگوید که مشکلات ایجاد شده روی نمایشگر تنها به این خاطر است که جسم خراش دهنده، مشکل داشته است. البته اگر می خواهید صحت این موضوع را مورد بررسی قرار دهید خوب است که خودتان دست به کار شوید و روی یک نوت ۷ این آزمایش را انجام دهید اما عاقلانه تر این است که از خیر این کار بگذرید و به زندگی دیجیتالی تان در کنار نوت ۷ با آرامش ادامه دهید!

راستی نظر شما در مورد اظهار نظر های شرکت سازنده گوریلا گلس ۵  چیست؟

منبع: gsmarena

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *