شهریور ماه منتظر موبایل های ارزان سامسونگ باشید

شهریور ماه منتظر موبایل های ارزان سامسونگ باشید
  • 1395/5/31
  • زهرا معبودی
  • 0

در حدود یک سال پیش کمپانی سامسونگ نسخه z1  موبایل تایزنی خود را معرفی نمود و به نظر می رسد زمان آن رسیده تا جایگزین مناسبی برای این گوشی هوشمند تولید،عرضه و روانه بازار گردد.

طبق اخبار رسیده تلفن همراه Z2 قرار است در تاریخ دوم شهریور ماه  سال جاری در مراسمی در هند رونمایی شود.

تصویری که مشاهده می کنید متعلق به یک دعوت نامه صادر شده از طرف کمپانی سامسونگ برای رویداد رونمایی گوشی جدید این کمپانی در هند می باشد گرچه در این دعوت نامه، اسمی از تلفن همراه Z2 آورده نشده است اما به اعتقاد گویا آی تی این رویداد قطعا مربوط به رونمایی این محصول جدید خواهد بود.

The-Tizen-based-Samsung-Z2-is-coming-soon

بر اساس اطلاعات بدست آمده توسط مجله اینترنتی گویا آی تی تلفن هوشمند Z2 از دسته محصولات تلفن همراه هوشمند  ارزان قیمت این موسسه می باشد.

بر اساس یافته های گویا آی تی این دستگاه احتمالا مجهز به یک نمایشگر چهار اینچی AMOLED با رزلوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بوده و توان پردازشی آن را هم یک چیپست ۱٫۵ گیگاهرتزی چهار هسته ای تامین می کند. پشتیبانی از شبکه LTE، یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء و همچنین دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلویی VGA را می توان از دیگر امکانات دستگاه دانست.

گوشی هوشمند تایزنی Z2 کمپانی سامسونگ در واقع سومین نسل از خانواده گوشی های تایزنی این کمپانی می باشد زیرا پیش تر نیز محصولی با نام Z3 با نمایشگر ۵ اینچی  توسط این کمپانی تولید و در برخی بازار های خاص عرضه شده بود.

متاسفانه در اخبار بدست آمده مشخص نیست که کمپانی سامسونگ قصد دارد این موبایل های تایزنی را هم در آمریکای شمالی عرضه نماید یا خیر؟

برای بروز بودن در دنیای تکنولوژی با مجله اینترنتی گویا آی تی همراه باشید و مار ا با ارئه نظرات و اشتراک گذاری مطالب مورد علاقه خود حمایت نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *