بروز رسان اپلیکیشن گوگل منتشر شد

بروز رسان اپلیکیشن گوگل منتشر شد
  • 1395/6/4
  • زهرا معبودی
  • 0

امروز قرار است گوگل یک بروز رسان برای نرم افزار نسخه iOS خود منتشر نماید که قابلیت های پشتیبانی وسیعی از تکنولوژی ۳D Touch خواهد داشت . این بروز رسان که  برای گوشی ها آیفون ۶S و ۶S پلاس خواهد بود در واقع این اپلیکیشن را به نسخه ۱۸,۰ ارتقا خواهد داد.

قابلیت ۳D Touch برای اولین بار در دسامبر ۲۰۱۵ به اپلیکیشن افزوده شد اما قرار است در این نسخه امکانات و قابلیت های بیشتری را از آن شاهد باشیم. با مجله اینترنتی گویا آی تی همراه باشید تا برخی از این قابلیت ها را باهم بررسی نماییم.

در بروز رسانی که  گوگل منتشر می نماید قرار است کاربرد های بیشتری را ازتکنولوژی ۳D Touch در جستجوی گوگل شاهد باشیم.

Google Updates Search

همانطور که می دانید تکنولوژی ۳D Touch به منظور امکان دسترسی و نمایش سریع به محتویات اپلیکیشن طراحی شده است. در این بروز رسان با وارد نمودن فشار بیشتر بر روی عناوین نتایج و یا نتایج نقشه قادر خواهید بود پیش نمایشی از لینک های این دو را مشاهده نمایید.  همچنین با ایجاد فشار بیشتر در هنگام لمس قادر خواهید بود صفحه کامل آن لینک را مشاهده نمایید.

از دیگر ویژگی های این بروز رسان برای کاربران آیفون های ۶S و ۶S پلاس امکان استفاده از دکمه G (قرار گرفته در ردیف پایین اپلیکیشن) به منظور ایجاد یک جستجوی جدید است. به وسیله این دکمه کاربر قادر خواهد بود با سرعت بیشتری از هر منو یک جستجوی جدید را آغاز نماید.

البنه ناگفته نماند که کابران دیگر گوشی های آیفون نیز به جای امکان ۳D Touch قادرند با لمس طولانی مدت تر این دکمه از این قابلیت جدید استفاده نمایند.

برای مشاهده تغییرات دیگر این اپلیکیشن می توانید به صفحه بروز رسان این نرم افزار در اپ استور مراجعه نمایید.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این خبر با گویا آی تی در میان گذاشته و این مطلب را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *