جزییات گوشی خوش قیمت HTC Desire 10 به بیرون درز کرد

جزییات گوشی خوش قیمت HTC Desire 10 به بیرون درز کرد
  • 1395/6/4
  • زهرا معبودی
  • 0

شرکت قدرتمند اچ تی سی که در تولید گوشی های هوشمند زیبا و با کفیفتش بسیار شهرت دارد، تصمیم دارد برای ماه سپتامبر که مصادف با ایام شهریور و مهرماه ایرانی هاست دو گوشی  با کیفیت و ساخت خوب را معرفی کند. به گزارش مجله اینترنتی گویا آی تی گفته ها حاکی از این است که گوشی های اچ تی سی با نام های  Desire 10 Lifestyle  و   Desire 10 pro تا کنون شناخته شده اند. اما از سمت این نهاد به تازگی اخباری پخش شده که اشاره به جزییات و ویژگی های  Desire 10 Lifestyle دارد. البته پیش از این هم اخباری در مورد تولید نکسوس های گوگل توسط اچ تی سی شنیده بودیم که جزییات آن را می توانید در مقاله ای با موضوع همکاری گوگل و htc در طراحی نکسوس های جدید دریافت کنید.

اولین چیزی که در گزارشات در مورد این محصول شنیده ایم، قیمت آن است که اگر این رقم ها واقعی باشد، قیمت مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است.  Desire 10 Lifestyle قرار است به قیمت ۱۵۰ دلار به فروش برسد البته افرادی که به دنبال نسخه آنلاک شده ی این گوشی هستند باید ۵۰ دلار بیشتر خرج کنند.

 HTC Desire 10

از نظر سخت افزار پردازشی نیز دارای پردازنده ۴ هسته ای از نوع اسنپدراگون ۴۰۰ می باشد. برخی معتقدند که اعلام استفاده از اسنپدراگون ۴۰۰ به معنی استفاده از سری ۴۰۰ یعنی ۴xx است چرا که از اچ تی سی بعید است که بخواهد یک سیستم پردازنده ای قدیمی دو ساله برای گوشی است مورد استفاده قرار دهد.

 Desire 10 Lifestyle از یک نمایشگر ۵٫۵ اینجی برخوردار است که روزولوشن آن به میزان  ۷۲۰ در ۱۲۸۰ گزارش شده است.

به گزارش گویا آی تی اچ تی سی برای این گوشی جدید خود یک رم ۳ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در نظر گرفته است اما سیستم عامل این گوشی از نوع اندروید ۶ است که می توان آن را به اندروید ۷ ارتقا داد.

دو گوشی جدید اچ تی سی همزمان معرفی می شوند و هم زمان در اختیار کاربران قرار می گیرند. البته این تنها محصولی نیست که قرار است توسط اچ تی سی معرفی شود. چرا که قرار است قدرتمند ترین ساعت هوشمند توسط htc رونمایی می شود.

 نظر شما در مورد تصمیمات این شرکت برای گوشی های جدیدش چیست؟ این خبر را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید و فید بک ها را برای ما ارسال کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *