شیائومی از گوشی های Redmi Note 4 خود رونمایی کرد

شیائومی از گوشی های Redmi Note 4 خود رونمایی کرد
  • 1395/6/4
  • زهرا معبودی
  • 0

دیروز دنیای تکنولوژی سرشار از اخبار رونمایی محصولات شیائومی بود. در واقع ۴ شهریور ماه، زمان رونمایی محصولات جدید شیائومی در نظر گرفته شده بود که این رخداد فناوری امروز به خوبی انجام شد.

 شرکت شیائومی به تازگی تصمیم گرفته که نسل جدید گوشی های هوشمندش را در اختیار کاربران قرار دهد بنابراین طی مراسمی امروز از دو گوشی جدید هوشمندش رونمایی کرد است. این شرکت که مدت زمان کوتاهی است به رقابت شدیدی با اپل برخاسته در واقع هدفش این است که گوشی هایی شبیه به گوشی های اپل را در نهایت تشابه کیفیت و سخت افزار و نرم افزار تولید کند و با قیمتی مناسب تر در اختیار کاربران قرار دهد.

Redmi Note 4

این شرکت توانست در سال گذشته، کمی بازار اپل را دچار لرزه کند اما برنددوستان اپلی با هیچ گوشی کنار نمی آیند مگر اینکه عکس برند سیبی شکل اپل را روی آن ببینند. گوشی های جدید شیائومی با نام Redmi Note 4 شناخته شده اند.

Redmi Note 4

ساختار سخت افزاری این گوشی در بخش پردازنده چیپست مجتمع Helio X20 است که محصولی از مدیاتک می باشد. این پردازنده با وجود ۱۰ هسته به نظر می رسد قدرتمند ترین بخش پردازشی در گوشی های هوشمند باشد. فرکانس پردازشی این گوشی به قدرت ۲٫۱ گیگاهرتز معرفی شده است. البته Redmi Note 4 از سرویس های نوینی مثل سنسور اثر انگشت نیز برخوردار است.

Redmi Note 4

به گزارش گویا آی تی نکته مهم دیگر در مورد ساختار سخت افزاری این گوشی شامل دوربین هاست که می توان به دوربین های عقب ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

همچنین گفته می شود این گوشی در دو نسخه طراحی شده که نسخه اول دارای حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است. این نسخه با ارزش ۱۳۵ دلار به فروش می رسد اما اگر ۱۸۰ دلار هزینه کنید می توانید همین گوشی با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی را خریداری کنید.

Redmi Note 4

باتری بکار رفته در هر دو مدل از این گوشی ۴۱۰۰ میلی آمپری است که طول عمر باتری را معقول تر از گوشی های معمولی، رقم زده است. گوشی های یاد شده امکان استفاده هم زمان از دو سیم کارت را فراهم می آورند.

چندی پیش نیز شاهد تصویر واقعی شیائومی MAX بودیم که به بیرون درز کرده بود. حالا می توانید در مورد طراحی های جدید شرکت شیائومی نظرات خود را با ما در میان بگذارید. نظر شما در مورد مدل های جدید شیائومی چیست؟ بنظر شما آیا این گوشی ها کماکان قدرت رقابت با اپل را دارند؟

Redmi Note 4

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *