ایسوس در فروش ۳۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند ناکام ماند

ایسوس در فروش ۳۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند ناکام ماند
  • 1395/6/6
  • زهرا معبودی
  • 0

زمانی که می خواهید برای خرید لپ تاپ اقدام کنید، مطمئنا در میان مارک ها به برند ایسوس نیز برخورد خواهید کرد اما زمانی که قصد خرید یک تبلت یا گوشی را داشته باشید نمی توان مطمئن بود که اولین چیزی که به شما پیشنهاد می شود، سیستم های جدید هوشمند ایسوس باشد. این خود دلیلی محکم برای این است که ایسوس نمی تواند به خوبی از پس دیوهای قدر در دنیای تکنولوژی در حوزه سیستم های هوشمند بر بیاد. به گزارش گویا آی تی گفته می شود که این شرکت قصد داشت برای فروش ۳۰ میلیون دستگاه از جدیدترین سیستم هایش در سال ۲۰۱۶ برنامع ریزی کند اما با یک بررسی کامل تر این رقم را به ۲۵ میلیون کاهش داد.

ایسوس

در عین حال بازهم شاهد افت میزان فروش محصولات هوشمند ایسوس بوده ایم. تحلیل گران معتقدند که به احتمال زیاد این شرکت دوباره به سراغ ساخت لپ تاپ هایش برود و قید فروش گجت های هوشمند را برای همیشه بزند. اویل سال ۲۰۱۶ بود که ایسوس با معرفی ZenFone3 برای فروش ۲۵ میلیونی آماده می شد اما عرضه این سیستم کمی با فاصله از رونمایی ان، نتوانست این شرکت را به اهداف خود برساند.

 شمار تعداد گوشی هایی که ایسوس توانست در ۶ ماه اول سال به فروش برساند فقط ۸ میلیون دستگاه بوده که این برای استارت قوی برای ادامه کار واقعا کم است چرا که این شرکت از زمانی که گوشی ZenFone2 را روانه بازار کرد و تا زمانی که مدل بعدی آن را رونمایی و عرضه نمود، فرصت خیلی خوبی داشت تا بتواند گوشی هایش را بفروش برساند.

به گزارش گویا آی تی برخی معتقدند که در زمان باقی مانده از سال ۲۰۱۶ و سال ۲۰۱۷ این شرکت بتواند نهایتا ۲۰ میلیون یا کمی بیش از این، محصولات خود را به فروش برساند که البته باز هم باید منتظر نتیجه های واقعی و به دور از تعصبات بود. البته حالا باید منتظر نمایشگاه برلین باشیم تا ببینیم بازار جدید ایسوس علاوه بر گوشی جدیدش چه چیزهایی خواهد بود. البته باید بدانید که نسل سوم ساعت هوشمند ایسوس مهمان نمایشگاه IFA خواهد بود که بیصربانه منتظر این رویداد خواهیم ماند.

 به نظر شما ایسوس می تواند همچون لپ تاپ هایش بازار خوبی برای گوشی های هوشمند و تبلت هایش داشته باشد؟ آیا شما از طرفداران و هواداران این برند تایوانی هستید؟ با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی میزان محبوبیت این برند و اقدامات اخیرش را مورد بررسی قرار دهید.

منبع:  ANDROIDHEADLINE

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *