بلومبرگ : آیفون ۷ فاقد دکمه هوم خواهد بود

بلومبرگ : آیفون ۷ فاقد دکمه هوم خواهد بود
  • 1395/6/6
  • زهرا معبودی
  • 0

اخبار حاکی از این هستند که حدود ۲۰ روز دیگر یعنی در ۲۶ شهریور ماه قرار است از آیفون های اپل موسوم به سری آیفون ۷ رونمایی شوند. هر چه به این تاریخ نزدیک تر می شویم، تعداد جزییاتی که از این گوشی ها به بیرون درز می کنند بیشتر می شود. در مطالب اخیر در مورد آیفون هفت به این اشاره کردیم که آیفون ۷ در سه نمونه ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی ارائه می شود  اما در آخرین گزارشاتی که به گویا آی تی رسیده است شاهد این بودیم که بلومبرگ اعلام داشته که آیفون جدید اپل که در واقع نسل آیفون ۲۰۱۷ خواهد بود، از دکمه فیزیکی هوم یا خانه برخوردار نخواهد بود. این اتفاق برای کاربرانی که مدت ها با این دکمه آشنایی داشته اند، کمی ناراحت کننده است.

iphone-7-concept

 با روی کار امدن آیفون ۷، در واقع اپل به استقبال جشن ده سالگی آیفون هایش خواهد رفت که البته جای استیو جابز خیلی خالی است. اما مهم تر از هر چیز حالا اخبار ضد و نقیض خبرگزاری هاست. در همین راستا متوجه شدیم که وال استریت ژورنال، نیز در مورد نمایشگر خمیده یا oled در این گوشی خبرهایی نشر داده است. گفته می شود وقتی که این گوشی را روبروی خود قرار بدهیم، مثل این است که یک ورقه شیشه ای روبروی خود قرار داده ایم.  فناوری شارژ سریع مهم ترین عنصر رقابتی اپل در آیفون ۷ شناخته شده است که شاید این ویژگی بتواند کمبود های این گوشی نظیر جک ۳٫۵ میلی متری و دکمه هوم را کمی قابل تحمل تر کند

به گفته گویا آی تی هر چند حالا دیگر خبر داغی در مورد این گوشی نیست اما گفته می شود که این شرکت به احتمال زیاد در اثنای سال ۲۰۱۷ یک گوشی دیگر با نمایشگری شبیه به گلکسی اس ۷، که خمیده شکل است، در دنیای تکنولوژی دوباره خبر ساز شود. جالب ترین بخش این خبر این است که در صورت صحت این خبر به احتمال خیلی زیاد سامسونگ سازنده این نمایشگر باشد. ما منتظر رویداد ۲۶ شهریور خواهیم ماند تا متوجه شویم که اپل در حقیقت چه چیزی طراحی کرده و قرار است نسل جدید آیفون با چه ویژگی هایی به رقابت با سایر گوشی های هوشمند روز بپردازد.

 نظر شما در مورد حذف دکمه هوم در گوشی جدید اپل چیست؟ به نظر شما تغییرات اخیر که شامل حذف این دکمه و از طرفی حذف جک ۳٫۵ میلی متری است نمی تواند دیدگاه کاربران را نسبت به این گوشی تغییر دهد؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *