فیس بوک در بروز رسانی بعدی روی پخش کننده عمودی فیلم کار خواهد کرد

فیس بوک در بروز رسانی بعدی روی پخش کننده عمودی فیلم کار خواهد کرد
  • 1395/6/7
  • زهرا معبودی
  • 0

 بعد از مدت زمان ده ساله ای که فیس بوک فعالیت خود را شروع کرده است حالا به این نتیجه رسیده که بسیاری از کاربران علاقه دارند ویدیو های عمودی را مشاهده کنند که البته این شاید به دلیل مدل عمودی گوشی ها باشد به همین دلیل تصمیم گرفته که تغییراتی در فیلم های عمودی ایجاد کند تا کاربران احساس رضایت بیشتری داشته باشند. گفته شده که کاربران زمان بیشتری صرف مشاهده فیلم های عمودی می کنند و از طرفی برای بلند کردن صدا نیز در این حالت، تمایل بیشتری از خود نشان می دهند.

حالا فیس بوک تصمیم گرفته که نمایش فیلم های عمودی را بهینه کند و آن ها را در ابعاد بزرگتری به نمایش بگذارد.

پخش کننده فیلم فیس بوک

 پیش از این فیلم ها به صورت افقی نمایش داده می شدند و فیس بوک با امکانی به آن ها اجازه می داد با یک ضربه فیلم ها را به طور عمودی به نمایش در آورند.

در حال حاضر نسبت پخش ابعاد ویدیو ها در فیس بوک برای هر دو نسخه اندروید و آی او اس به صورت ۱:۱ است که این رقم به ۲:۳ ارتقا خواهد یافت.

اگر با اسنپ چت کار کرده باشید متوجه خواهید شد که در این سرویس ویدیو ها در حالت عمودی فول اسکرین می شوند و کل صفحه را در بر می گیرند که این مشکلاتی برای کاربران ایجاد می کند اما فیس بوک این ویژگی را مد نظر قرار داده و از فول اسکرین در ویدیوهایش ممانعت کرده است. برای این که بخواهیم در فیس بوک فیلمی را فول اسکرین کنیم کی توانیم از دکمه های کنترلی در سمت راست و پایین نمایشگر استفاده کنیم.

پخش کننده فیلم فیس بوک

 با اینکه این ویژگی توسط فیس بوک در حال اجرای آزمایشی است اما نمی توان آن را با پخش کننده فیلم اسنپ چت مقایسه کرد چرا که اسنپ چت هنوز برگ برنده را در دست دارد.

قرار است تا هفته های آینده این سرویس به طور کامل تست شده و با عیب یابی، و رفع ان در اختیار کاربران قرار بگیرد. نظر شما در مورد این تصمیم فیس بوک چیست؟ آیا این کار می تواند کاربران فراری فیس بوک را به این پلتفرم باز گرداند؟ نظر خود را با ما و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارید.

منبع:

Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *