Weibo: بهبود طول عمری باتری اپل واچ ۲ تایید شد

Weibo: بهبود طول عمری باتری اپل واچ ۲ تایید شد
  • 1395/6/8
  • زهرا معبودی
  • 0

 مدت طول عمر باتری های گجت های هوشمند این روزها به یک معضل و برای شرکت هایی که در این باره از تکنولوژی های نو و برتر استفاده می کنند به عنوان یک مزیت رقابتی به شمار می آید. طی روزهای اخیر متوجه شدیم که بسیاری از شرکت ها قصد دارند با تغییراتی که روی باتری های خود انجام داده اند، مشتریان را بیشتر به سمت خود جذب کنند و در رقابت ها پیروز شوند. تا اینکه خبر به اپل واچ یا همان ساعت هوشمند اپل رسید. امروز متوجه شدیم که اپل یک باتری ۳۳۴ میلی آمپری از جنس و ساخت لیتیوم – یون را برای ساعت هوشمند خود در نظر گرفته است. این خبر که توسط یک وب سایت چینی منتشر شده است با عنوان باتری اپل واچ ۲ به بیرون درز کرده است.

 به گزارش مجله اینترنتی گویا آی تی ساعت کنونی اپل یک باتری ۲۴۶ میلی آمپری دارد و این یعنی باتری جدید قرار است به میزان حدودی ۳۶ درصد از باتری ساعت کنونی بزرگتر باشد.

Apple Watch 2

هر چند این خبر هنوز از نظر صحت و دقت در آمار تایید نشده است اما تحلیل گر مشهور موسسه «KGI Securities»، به نام آقای «مینگ-چی کو» هم خیلی وقت پیش اعلام کرده بود که ساعت هوشمند جدید اپل باید از یک باتری بزرگتر پشتیبانی کند.

Apple Watch 2

به گزارش گویا آی تی هر وقت که محصول جدیدی تولید می شود و سایز بزرگتری نسبت به مدل های قبلی دارد، باید از نظر ویژگی هایی مثل باتری و غیره دارای تغییراتی شود تا کاربران از آن شاکی نشوند و این موضوع دقیقا درساعت جدید اپل نمایان است. هر چند ساعت کنونی اپل عمری ۱۸ ساعته دارد اما انتظار می رود اپل واچ ۲ تا ۳ روز نیز با یک بار فول شارژ شدن در حالت Power Reserve دوام بیاورد.

Apple Watch 2

 بنا به شایعات اخیر، پردازنده این ساعت توسط «TSMC» توسعه داده شده است. از جمله ویژگی های دیگر اپل واچ ۲ که در اواخر شهریورماه رونمایی می شود می توان به سنسورهای GPS و فشار سنج مجهز شده اشاره کرد که البته ویژگی ضد آب بودن آن بسیار قابل تحسین است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *