حدس بزنید: نتیجه پرتاب Galaxy Note 7 فریز شده از ارتفاع ۱۰۰ پایی

حدس بزنید: نتیجه پرتاب Galaxy Note 7 فریز شده از ارتفاع ۱۰۰ پایی
  • 1395/6/9
  • زهرا معبودی
  • 0

همه می دانیم که Galaxy Note 7 دارای مجوز IP68 و نمایشگر Gorilla Glass 5 است. این بدین معنی است که این فبلت سامسونگی هم اکنون در مقابل آب و گردو غبار کاملا ایمن است. اما ظاهرا کاربران بی رحم نمی خواهند دست از تست های مکرر خود بردارند.

طبق تحقیقات گویا آی تی طی یکی از تست های واقعا بی رحمانه، یکی از دارندگان این فبلت  Galaxy Note 7 خود را در کاسه ای مملو از یخ قرار داده و آن را از ارتفاع ۱۰۰ پایی به پایین پرتاب کرد! هر چند چنین اتفاقی همزمان برای کسی رخ نخواهد داد اما نتیجه این اتفاق خیلی جالب بود. شما چه حدس می زنید؟

galaxy-note-7-gets-frozen-in-a-block2-600x450

Galaxy Note 7 بدون اینکه خراشی بردارد و ضربه ای ببیند از این آزمون سر بلند بیرون آمد.

البته ما تصور نمی کنیم که یک روز صاحبین گلسی یا هر گوشی دیگری انقدر عصبانی باشند که بخواهند کارهای عجیب و غریبی مثل این فرد انجام دهند اما به این هم باید فکر کنید که ممکن است جان دیگران را با تست های بی رحمانه به خطر بیندازید!

گویا آی تی معتقد است که حتی اگر گوشی شما با مشکل مواجه شود می توانید یک دستگاه دیگر شبیه به تبلت یا گوشی تان را از شرکت مربوطه دریافت کنید و نیاز نیست که این تست های خطرناک را انجام دهید. حتی اگر برند مورد نظرتان از نظر کیفیت بسیار ضعیف عمل کند، شما می توانید به برند دیگری مهاجرت کنید و لازم نیست خودتان را به درد سر بیندازید! اما اگر از این گونه تست ها و خطرات و ضرر و زیان های آن بگذریم این مدل تست ها موجب شهرت شما خواهد شد و تمام!

galaxy-note-7-gets-frozen-in-a-block2-600x450

نظر شما در مورد رفتار کاربران چیست؟ آیا می توان با چنین تست هایی به سلامت کامل گوشی ها و تبلت ها پی برد؟ آیا تنها چیزی که مد نظر است سلامت فیزیکی گوشی ها و تبلت هاست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *