نمایشگاه IFA2016 میزبان iMac و Mac book air جدید نخواهد بود

نمایشگاه IFA2016 میزبان iMac و Mac book air جدید نخواهد بود
  • 1395/6/9
  • زهرا معبودی
  • 0

بلومبرگ طی خبری امروز اعلام کرد که سیستم های اپل قرار است در ماه اکتبر یعنی در انتهای مهر و اوایل آبان ماه بروز رسانی شوند. هر چند فرصت زیادی تا مراسم IFA2016 باقی نمانده است و اپل بسیار فعال است اما فکر می کردیم که تمام خبرهای خوب اپل قرار است در این مراسم فاش بشوند و خدمات عالی این شرکت در اختیار مردم قرار بگیرد. از آن جا که پروژه آیفون ۷ برای اپل خیلی مهم است بنابراین قرار نیست اذهان کاربران را به سمت چیزهای دیگری ببرد. علاوه بر دانسته های گویا آی تی در ادامه خبر می خوانیم که اپل قصد دارد مک بوک ایر جدیدش را در کنار آی مک جدید خود که از سری سیستم های رومیزی است برای کاربرانش آماده کند و در اختیارشان قرار دهد.

macbook-pro-2016-2-600x338

 اگر از سیستم های اپل اطلاع داشته باشید متوجه خواهید شد که تنها در مک بوک آن هم از نوع ۱۲ اینچی می توانید درگاه یو اس بی – سی را مشاهده کنید اما حالا اپل قصد دارد در مک بوک ایر جدید هم از این قابلیت استفاده کند.

 اما وضعیت ساخت IMAC نیز به گونه ای است که کاربران در واقع در انتخاب سیستم خود و ویژگی هایش در برخی موارد حق انتخاب دارند. مثلا در مورد کارت گرافیک ها می توانند خودشان تصمیم بگیرند که این نشان از این دارد که کاربران باید دانش فنی خود را بالاتر ببرند. البته مشاوران اپل نیز به آن ها در انتخاب بهتر کمک خواهد کرد.

macbook-pro-2016-2-600x338

طبق یافته های گویا آی تی در مک بوک پرو جدید نیز تغییراتی ایجاد شده مثلا یک نوار عملکرد پویا جایگزین کلید های تابعی شده اند که کاربر با آن ها راحت خواهد بود. این نوار در واقع یک سری قابلیت های جدید را برای کاربران ایجاد خواهد کرد. مطالعه مقایسه فنی سرفس پرو ۴ با مک بوک ایر می تواند دیدگاه شفاف تری به شما در مورد مک بوک ایر اپل بدهد بنابراین آن را از دست ندهید.

 نظر شما در مورد این تصمیم اپل چیست؟ بنظر شما آیا بهتر نبود این دو محصول خود و بروز رسانی های مربوطه اش را همزمان با هم در مراسم ۲۶ شهریور معرفی می کرد؟ نظر خود را با ما مخابره کنید و با اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی به اطلاع عمومی کاربران کمک کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *