کدامیک در آزمایش ضد آب بودن پیروز می شود؟ گلکسی اس ۷ یا آیفون اس۶ و یا گلکسی اس ۷

کدامیک در آزمایش ضد آب بودن پیروز می شود؟ گلکسی اس ۷ یا آیفون اس۶ و یا گلکسی اس ۷
  • 1395/6/10
  • زهرا معبودی
  • 0

مقاومت در برابر نفوذ آب یکی از قابلیت هایی است که به تازگی جای خود را در تولید گوشی های هوشمند حسابی باز کرده و تقریبا به یک آیتم ضروری و رقابتی در میان کمپانی های خاص تبدیل شده است و هر کدام از کمپانی ها در تلاش است تا برای پیاده سازی بهتر آن با دیگری رقابت نماید. در این میان کمپانی سامسونگ در مورد تولید گلکسی نوت ۷ حساسیت بسیاری به خرج داده است و اعتقاد دارد که این گوشی پیشرفته ترین گوشی ضد آب دنیاست.

le-galaxy-note-7-est-le-premier-note-etanche-600x312galaxy note 7

این ادعای کمپانی سامسونگ سبب شده است تا هر روز افراد زیادی از سر تا سر دنیا تصمیم بگیرند تمامی قابلیت های بیان شده برای گلکسی نوت۷ را با روش های عجیب بررسی نمایند  به همین منظور گاها با انجام تست های بی رحمانه پرچمدار جدید سامسونگ را به چالش می کشند.

سامسونگ درمورد گلکسی نوت ۷ که پیش از عرضه به بازار گوشی ‌های تلفن همراه، توجه‌ها را حسابی به خود جلب کرده بود، روی قابلیت ضدآب بودن تاکید ویژه‌ای داشته و دارد. این‌بار S Pen هم ضدآب ساخته شده است و به لطف نمایشگر همیشه‌ روشن نوت ۷ این امکان وجود دارد که زیر آب هم با قلم یادداشت ‌برداری کرد یا نقاشی کشید.

 

بر اساس تحقیقات مجله اینترنتی گویا آی تی به تازگی ویدئویی منتشر شده است که در آن ۳ گوشی هوشمند گلکسی نوت ۷، گلکسی اس ۷ و آیفون  اس ۶ در یک رقابت جالب مورد آزمایش قرار می گیرند. هرچند در این ویدئو بارها به این موضوع اشاره می گردد که گوشی آیفون اس ۶ یک گوشی ضد آب نیست اما به دلیل مقاومت بسیار بالای آن در این آزمایش شرکت داده می شود.

Change-interesting-interface-user-device-by-Samsung

در این تست هر سه گوشی در کنار هم در یک ظرف پر از آب قرار می گیرند و با نمایش تایمر آیفون ۱۰ دقیقه گوشی ها زیر آب باقی می مانند. در این مدت گوشی های نوت۷ و اس ۷ در مورد قابلیت های دیگر در زیر آب بررسی می شوند که در تمامی انها گلکسی نوت ۷ پیروز و سربلند میدان خواهد بود و طبق تمامی ادعا های کمپانی سامسونگ قادر است با قلم sPen به سادگی بر روی آن نوت برداری انجام داد.

به گزارش  gooyait.com پس از مدت زمان ۱۰ دقیقه هر ۳ گوشی از آب خارج شده و خشک می شوند و سپس بر روی آنها تست بلندگو و میکروفون انجام می گیرد. در این مرحله هم نوت ۷ دارای کیفیت مناسب و عالی بوده و بدون هیچ مشکلی کار می کند اما کیفیت صدای اس ۷ گرچه بلند است اما از کیفیت پایین تری به نسبت نوت۷ برخوردار می باشد. در مورد آیفون اس ۶ هم می توان گفت با وجود ضد آب نبودن این گوشی مقاومت آن در برابر آب فوق العاده بود ه و کیفیت صدای پخش شده تنها کمی گرفتگی دارد اما میکروفون آن به طور کامل از کار افتاده است که البته احتمال دارد با خشک شدن آب داخل آن این قابلیت به آیفون باز گردد.

Samsung-Galaxy-Note-7-AH2-NS-10-600x400

این ویدئو به طور کامل تمامی ادعا های سامسونگ را درباره قابلیت های گلکسی نوت ۷ تایید می نماید و نشان می دهد که واقعا این گوشی پیشرفته ترین گوشی ضد آب دنیای تکنولوژی تلفن های هوشمند تا کنون می باشد.

در صورت نمایل می توانی این ویدئو را از یوتیوب تماشا نمایید. نظرات خود را درباره این گوشی و تست های عجیب و غریب کاربران با ما درمیان گذاشته و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *