Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle در تاریخ ۲۰ سپتامبر رونمایی می شوند

Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle در تاریخ ۲۰ سپتامبر رونمایی می شوند
  • 1395/6/13
  • زهرا معبودی
  • 0

با توجه به اخباری که امروز منتشر شده است به نظر می رسد کمپانی اچ تی سی قصد دارد در روز ۲۰ سپتامبر برابر با ۳۰ شهریور ماه سال جاری از ۲ گوشی جدید خود رو نمایی نماید در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا اطلاعات سخت افزاری این ۲ گوشی را برایتان شرح دهیم.

Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle

بر اساس خبری که امروز منتشر شده است کمپانی HTC قصد دارد در تاریخ ۲۰ سپتامبر از دو گوشی جدید خود با نام های Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle معرفی نماید. پیشتر هم اخباری برای رونمایی رسمی گوشی های جدید اچ تی سی تا پایان سال میلادی جاری منتشر شده بو د اما زمان رسمی آن امروز مشخص شده است.به نظر می رسد این ۲ گوشی هوشمند با الهام گرفتن از پرچمدار این غول تایوانی یعنی HTC 10 طراحی و ساخته شده اند.

به عقیده Gooyait.com اساس این خبر ویدئویی است که امروز توسط کمپانی اچ تی سی منتشر شده است، این ویدئو که یک تیزر تبلیغاتی است با شعار تبلیغاتی «بُرّنده‌تر باش!» نمایی کامل را از گوشی Desire 10 Pro عرضه می نماید.

Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle

تا به امروز اخبار مختلفی در رابطه با پایه سخت افزاری این گوشی های جدید منتشر شده است که موثق ترین این اخبار حکایت از مجهز بودن این گوشی به یک نمایشگر ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام، دوربین ۱۲ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل، ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و اندروید ۶ مارشمالو دارد که به احتمال زیاد این گوشی به اندروید ۷ نوقا بروزرسانی می‌شود.

Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle

بر اساس اخبار به دست آمده توسط گویا آی تی گوشی دیگر معرفی شده در این مراسم دیزایر ۱۰ لایف استایل است که در واقع نسخه‌ی ضعیف‌تر به شمار می‌رود. این گوشی از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴xx و نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی بهره می‌برد.

با مجله اینترنتی گویا آی تی همراه باشید تا اخبار داغ تکنولوژی های روز را از دست ندهید. نظرات و دیدگاه های خود را با ما د رمیان گذاشته و این خبر را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *