حواشی خواندنی در پی انفجار گلکسی نوت ۷

حواشی خواندنی در پی انفجار گلکسی نوت ۷
  • 1395/6/13
  • زهرا معبودی
  • 0

همانطور که در اخبار به صورت گسترده منتشر شده است، به تازگی یکی از گوشی های گلکسی نوت ۷ منفجر شده است. در پی این انفجار کمپانی سازنده این گوشی دستور جمع آوری تمامی نسخه های این گوشی را از سطح بازار داده است.

به عقیده کمپانی سامسونگ مشکل این گوشی از باتری آن است و در حال حاضر نیز سامسونگ مشغول رایزنی با کمپانی های تامین کننده قطعات خود برای رفع این مشکل می باشد.

در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا جزئیات و اتفاقات پیرامون این موضوع را با هم بررسی نماییم.

بر اساس اطلاعات دریافتی Gooyait.com سخنگوی کمپانی سامسونگ در پی انفجار فبلت جدید این کمپانی طی اعلامیه ای درخواست جمع آوری کلیه گوشی های فروش رفته از سطح بازار را صادر نمود. به عقیده کمپانی سامسونگ انفجار این گوشی کهکشانی مربوط به نقص فنی در قسمت باتری های این فبلت بوده و برای رفع نواقص فعلی بهتر است گوشی ها از سطح بازار جمع آوری شوند.

د راین میان گرچه شرایط برای سامسونگ اصلا خوشایند نیست، اما رقبا و طنز پردازان خوش ذوق دست به کار شده اند و این اتفاق را با زبانی طنز آلود مورد انتقاد قرار می دهند.

در ادامه نظر شما را به بررسی برخی از این نقد ها جلب می کنیم.

  • Paul Thurrott (وبلاگ نویس حوزه تکنولوژی)

Galaxy-Note-7-explosive

این وبلاگ نویس در طنزی ظریف با توجه به این موضوع که نوت ۷ اولین عضو خانواده سامسونگ است که بدنه ای کاملا مقاوم نسبت به آب دارد در تویتی عنوان داشته است:

« ظاهرا امن ترین راه برای استفاده از این موبایل کاربرد آن در زیر آب است. »

  •  جیمز جارویس

Galaxy-Note-7-explosive

در دهه ۱۹۷۹ میلادی آلبومی منتشر نمود که در آن معنای تازه ای برای کلمه دینامیت ابداع نمود. در پی این اخبار عکس کاور این آلبوم روتوش شده و در آن عکس این بازیگر در حالی که یک نوت ۷ در حال انفجار (مانند دینامیت) در دست دارد طراحی شده است.

  • نوت ۷ در کنار کپسول آتش نشانی

Galaxy-Note-7-explosive

تصویری که مشاهده می کنید از فروشگاهی واقعی است که موقعیت مکانی آن مشخص نمی باشد اما قرار دادن کپسول آتشنشانی در میان کهکشانی های سامسونگ کاری خلاقانه است که به موضوع انفجار این فبلت جدید اشاره ای ظریف دارد.

  • نوت ۷ در قابی شبیه به نارنجک

Galaxy-Note-7-explosive

این تصویر هم که نوت ۷ را در قابلی شبیه به نارنجک به تصویر کشیده است که خود گویای همه چیز است.

  • حفظ ایمنی در زمان شارژ نوت ۷

Galaxy-Note-7-explosive

این تصویر هم اوج خلاقیت شخص مورد نظر را به تصویر می کشد که در آن به تشریح وضعیت ایمن و مطمعن برای شارژ فبلت جدید سامسونگ پرداخته است.

با گویا آی تی همراه باشید و نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب با ما در میان بگذارید.

منبع:

phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *