چگونه در اندروید نوقا ۲ تصویر برای اسکرین تنظیم کنیم؟

چگونه در اندروید نوقا ۲ تصویر برای اسکرین تنظیم کنیم؟
  • 1395/6/13
  • زهرا معبودی
  • 0

 همانطور که می دانید اندروید نوقا، تا کنون با نسخه های آزمایشی متفاوتی در اختیار برخی کاربران قرار گرفته و قرار است به همراه نکسوس جدید به زودی به طور رسمی رونمایی شود. اما یکی از ویژگی های خیلی خوبی که این نسخه از اندروید دارد این است که شما می توانید به راحتی با استفاده از آن برای پس زمینه گوشی خود، دو عکس انتخاب کنیدGooyaIt.Com معتقد است که این مورد در رابط کاربری برخی از سیستم ها به طور ابتدایی گنجانده شده اما شما می توانید این کار را در اندروید نوقا مستقیما از طریق صفحه اصلی گوشی خود، انجام دهید

برای شروع به صفحه خانگی یا Home screen بروید و روی آن فشار وارد کنید تا وارد منوی تنظیمات لانچر شوید.

از آنجا منویی مشاهده می کنید که باید گزینه wallpaper را در آن پیدا کنید و انتخاب کنید.

اندروید نوقا آموزش

در این مرحله باید تصاویری را انتخاب کنید که برای صفحه خانگی و صفحه قفل دستگاه، قصد دارید تنظیم کنید. البته فرقی ندارد که اول کدامیک را انتخاب می کنید.

اگر تصویر مورد نظر شما در لیست ابتدایی وجود ندارد می توانید از بخش my photo از حافظه داخلی و جانبی تصاویر را انتخاب کنید.

اندروید نوقا آموزش

وقتی تصویر مورد علاقه تان را پیدا کردید آن را انتخاب کنید. با انتخاب آن باکسی به شما نشان داده می شود که می توانید در آن منوهای تنظیم عکس برای صفحه قفل و تنظیم عکس برای صفحه خانگی را مشاهده کنید.

روی یکی از گزینه ها ضربه بزنید تا تنظیمات لازم انجام شود.

این کار را برای هر دو تصویر انجام دهید.

حالا به عقب برگردید و گوشی خود را تست کنید و تصاویر جدید را در صفحه خانگی یا صفحه قفل گوشی مشاهده نمایید.

اندروید نوقا آموزش

این یکی از قابلیت های جدید اندروید نوقا است که گویا آی تی لازم دانست در مورد آن آموزش لازم را ارائه دهد چرا که بسیاری از کاربران از این ویژگی هیچ اطلاعی ندارند. آیا شما از خاصیت تنظیم دو تصویر برای پس زمینه گوشی مطلع بودید؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *