بررسی فنی مانیتور جدید کمپانی HP

بررسی فنی مانیتور جدید کمپانی HP
  • 1395/6/13
  • زهرا معبودی
  • 0

پیش از اینها نمایشگر ها تنها قابلیت نمایش اطلاعات و تصاویر را دارا بودند اما درگذر زمان و با بیشتر شدن رقابت در دنیای تکنولوژی تولید کنندگان نمایشگر نیز به دنبال راه هایی تازه برای بروز بودن فناوری های خود هستند تا بتوانند فروش محصولات خود را در این بازار پر رقابت بیشتر از پیش نمایند.

EliteDisplay S240UJ

در این میان کمپانی HP با تولید محصولاتی بروز و فناورانه توانسته نمونه ای خوب از کمپانی هایی باشد که همواره به دنبال دست یابی به فناوری های روز دنیا برای تولید محصولات خلاقانه خود است. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا به بررسی محصول جدید این کمپانی بپردازیم.

کمپانی HP به تازگی در نمایشگاه ایفای ۲۰۱۶ که در شهر برلین برگزار می‌شود از محصول جدید خود رو نمایی نموده است. این مانیتور جدید که EliteDisplay S240UJ  نام دارد در قسمت پایه خود مجهز به یک شارژر وایرلس می باشد.

قابلیت شارژر این مانیتور همان چیزی است که این مانیتور را از سایر رقبا و همنوعان خود متفاوت می نماید. نحوه عمل این مانیتور به گونه ای است که اگر گوشی هوشمند و یا تبلتی داشته باشید که قادر باشد از شارژ وایرلس پشتیبانی نماید شما به سادگی می توانید با قرار دادن آنها بر روی پایه ی نمایشگر به وسیله مانیتورتان و از طریق امواج وایرلس به شارژ نمودن آن اقدام نمایید.

EliteDisplay S240UJ

بنا به اخبار رسیده gooyait.com  از دیگر قابلیت های جذاب این مانیتور می توان به وجود درگاه USB-C در ان اشاره نمود که این امکان را به کاربر خواهد داد تا بتواند گوشی، تبلت، نوت بوک و کامپیوتر را به سادگی به آن متصل نمود. همچنین این مانیتور مجهز به یک بلندگوی ساخت شده توسط کمپانی Bang & Olufsen است.

اندازه این نمایشگر ۲۳٫۸ اینچ است و رزولوشن QHD دارد. زمان پاسخ گویی این نمایشگر ۵ میلی‌ثانیه است و نسبت تصویر آن هم ۱۶:۹ است. از دیگر ویژگی‌های این محصول HP شدت روشنایی ۳۰۰cd/m² و زاویه دید ۱۷۸ درجه است.

EliteDisplay S240UJ

درگاه‌های DisplayPort 1.2، HDMI/MHL، Video/Audio/HDCP و USB 3.0 در این دستگاه موجود می باشند.

می توان گفت محصول جدید کمپانی HP یک مانیتور با طراحی زیبا و منحصر به فرد است که قابلیت ها و امکانات فوق العاده ای را دارا می باشد. متاسفان هنوز از قیمت عرضه این محصول اطلاعاتی در دست نیست.

اخبار روز دنیای تکنولوژی را از مجله اینترنتی گویا آی تی بخوانید و نظرات و دیدگاه های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *