تاریخ رونمایی از Apple Watch 2 توسط اپل اعلام شد

تاریخ رونمایی از Apple Watch 2 توسط اپل اعلام شد
  • 1395/6/14
  • زهرا معبودی
  • 0

اپل واچ ۲ که به ساعت هوشمند اپل، مشهور است، در این هفته رونمایی می شود. با توجه به تمام شایعات، در مراسمی همزمان با رونمایی از آیفون ۷ از این ساعت هوشمند در نمایشگاه IFA2016 در برلین رونمایی خواهد شد.. خبر خوب اینکه تیم کوک مدیر عامل اپل وعده داده است که اپل واچ همواره بهتر و بهتر خواهد شد و در آینده امکاناتی خواهد داشت که شما تصورش را هم نخواهید کرد.

تاریخ عرضه اپل واچ ۲ :

در حال حاضر،با توجه به شواهد به احتمال بسیار زیاد، اپل واچ در ۷ سپتامبر ۲۰۱۶ ( ۱۷ شهریورماه ) رونمایی خواهد شد.

در واقع گفته شده که در همین روز هم آیفون ۷ و هم آیفون ۷ پلاس رونمایی خواهد شد که البته اپل واچ نیز بر یمن این روز خواهد افزود. بنابراین افرادی که به دنبال تکنولوژی های نو هستند به احتمال بسیار زیاد، این روز را به خاطر خواهند سپرد.  در واقع در این روز، یعنی ۷ سپتامبر، اپل فرصتی مناسب در اختیار خواهد داشت که در کنار تمام چالش هایی که این روزها با آن دست و پنجه نرم می کند، به دنیای تکنولوژی نشان دهد که طی یک سال اخیر از نظر سخت افزاری و نرم افزاری برای دنیا چه چیزی به ارمغان آورده است. حالا که صحبت از چالش شد بد نیست شما نیز از دردسرهای اخیر اپل مطلع شوید. پیش از این در گویا آی تی به این موضوع اشاره شد که چالش تامین قطعات آیفون ۷ اپل را به دردسر انداخته است که این موضوع موجب شده کمی دسترسی علاقمندان به گوشی های مورد علاقه شان، با تاخیر مواجه شود. همچنین در روزهای اخیر یک سوال ذهن تمام علامندان به اپل، را به خود مشغول کرد و آن این بود که آیا اپل را در دادگاه جدید خواهیم دید یا در نمایشگاه IFA2016؟ که البته امیدواریم اپل توانسته باشد این چالش ها را به خوبی مدیریت کند.

 

Apple Watch

قیمت اپل واچ ۲ :

در مورد قیمت نهایی اپل واچ ۲ نیز گمانه زنی های بیشماری وجود دارد ولی با این حال می توان با احتساب تخفیف برای نسخه بدون gps اپل واچ، قیمت ۲۹۹ دلار را به صورت خرده فروشی در نظر گرفت.

Apple Watch

اپل واچ ۲ به همراه GPS :

در اپل واچ واقعا نیاز به فناوری gps احساس می شد. با توجه به این، اکنون می توانید با اپل واچ خود همه نقشه ها را داشته باشید و به راحتی مسیریابی کنید.

Apple Watch

داده های اپل واچ بدون آیفون ؟

این بسیار روشن است که اپل می خواهد افسار ساعت هوشمندش را از آیفون جدا کند اما این امکان اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه از باتری کار آمد تری استفاده کند و استفاده از تراشه های سلولی را به حداقل برساند.

Apple Watch

عمر باتری بیشتر ( شارژدهی بیشتر ) :

یافته های گویا آی تی بر این پایه استوار است که طول عمر باتری این ساعت هوشمند چیزی فراتر از ساعت های هوشمند کنونی حتی ساعت قدیمی تر اپل خواهد بود که البته باید این موضوع را به نظاره بنشینیم.

Apple Watch

تغییرات ظاهری اپل واچ ۲ :

در میان دیگر یافته های گویا آی تی ما متوجه شدیم که این ساعت به میزان ۴۰ درصد باریک تر از مدل قبل شده و می توان گفت که اپل واچ ۲ در لیست ساعت های هوشمند نازک قرار گرفته است.

Apple Watch

خلاصه چیزهایی که ما انتظار داریم در اپل واچ ۲ ببینیم :

  1. عمر باتری بالا
  2. صفحه نمایش گرد
  3. طراحی با دلپذیری پایین
  4. سازگاری با اندروید
  5. سنسورهای بیشتر
  6. استفاده از GPS
  7. صفحه نمایش واضح تر
  8. قیمت کمتر
  9. حافظه ذخیره سازی بیشتر

 Apple Watch

 گویا آی تی معتقد است که اپل واچ ۲ می تواند گام بلندی در توسعه ساعت های هوشمند باشد چرا که ویژگی های کاربردی در این ساعت، از آن گجتی مستقل ساخته که البته بسیاری از کاربران مدت ها به دنبال آن بوده اند. نظر شما در مورد این خبر جدید Gooyait.com چیست؟ بنظر شما میزان فروش این محصول چه میزان رقم خواهد خورد؟ حتما این مطلب را در رسانه های اجتماعی تان به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز از رویدادهای جدید اپل مطلع شوند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *