افزایش درخواست اپل برای تامین قطعات و اجزای سری iphone 7

افزایش درخواست اپل برای تامین قطعات و اجزای سری iphone 7
  • 1395/6/15
  • زهرا معبودی
  • 0

 همانطور که می دانید اپل با گوشی های جدیدش به رویداد IFA2016 امده تا بتواند علاقمندان به برندش را دوباره خوشحال کند. از طرفی اخیرا در گویا آی تی به این موضع پرداخته شد که، اپل با چالش هایی برای فراهم کردن قطعات گوشی هایش روبرو شده است. هر چند هنوز خبری مبنی بر تامین قطعات آیفون ۷ نداریم، اما خبرهای جدید حاکی از این است که اپل در پی پیش بینی هایی که داشته است شمار پیش خرید قطعات گوشی های هوشمندش را دوباره افزایش داده است.

iphone7-256gig

طی بررسی هایی که گویا آی تی در این زمینه داشته است، به این نتیجه رسیده ایم که اپل در ماه اخیر شمار دستگاه های آیفون خود را از ۷۲ میلیون به ۷۸ میلیون افزایش داده است چرا که معتقد است شمار خریداران سری آیفون ۷ بیشتر شده است.

خبری که امروز منتشر شده مبنی بر این است که اپل شمار درخواست قطعاتش را به میزان ۱۰ درصد بیشتر از شمار دستگاه هایی که برای فروششان برنامه ریزی کرده است، ثبت شده است. البته هنوز علت این کار درست مشخص نشده است اما شاید مشکلات احتمالی قطعات بکار گرفته شده در گوشی ها یک علت برای این کار باشد. با توجه به اینکه جدیدا شاهد انفجار فبلت نوت ۷ بوده ایم، اپل نیز قصد دارد با احتمال خرابی های آیفون ۷، سریع تر برخورد کند و با جایگزین کردن محصولات و قطعاتش، مشتریان را در انتظار نگذارد.

iphone-7-concept

یکی از دلایل اعتماد اپل به خرید این محصولات چیزی جز تغییرات گسترده این گوشی ها نسبت به سری ۶ آن است. وجود دوربین های دوگانه، در کنار خاصیت ضد آب بودن آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، همچنین توان مقاومت آن ها در زیر آب به مدت سی ثانیه، و در نهایت عمر باطری عالی موجب شده که اپل نسبت به پیش بینی های اولیه اش، به مشتریان و انتخاب آن ها خوش بین باشد.

در عین حال که غول های دنیای تکنولوژی به دنبال راه کارهای نوین برای رقابت هستند، اپل با فناوری شارژ سریع باتری، قصد دارد در رقابت شرکت کند که Gooyait.com نیز به این تصمیم خوشبین است.

iphone 7

نظر خود را در مورد تصمیمات اخیر اپل مبنی بر افزایش شمار قطعات و دستگاه های آیفون ۷، با وجود چالش تامین قطعات، با ما در میان بگذارید. آیا حدس و گمان های یاد شده می تواند تضمینی برای فروش بالا در شرکت اپل باشد؟ به هر حال باید منتظر عکس العمل بازار باشیم چرا که در حدود کمتر از ۱ ماه آینده می توان نسبت به این اقدامات اپل بهترین نظر را ارائه کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *