به زودی گوشی های هواوی میزبان دوربین دوگانه لایکا می شوند

به زودی گوشی های هواوی میزبان دوربین دوگانه لایکا می شوند
  • 1395/6/15
  • زهرا معبودی
  • 0

تنها ۴ ماه به پایان سال جاری میلادی باقی مانده است و علاقه مندان به محصولات کمپانی هوآوی پس از مشاهده رندر  گوشی هوشمند Mate 9 بیش از پیش درانتظار رونمایی این گوشی هستند. در این میان به تازگی اخباری جدید درباره دوربین  دو گوشی هوشمند Mate 9 و Mate S2 در فضای مجازی منتشر شده است. با گویا آی تی همراه باشید تا این اطلاعات را با شما به اشتراک بگذاریم.

Huawei Mate 9

براساس اخبار تازه منتشر شده، پرچمداران جدید هوآوی قرار است امسال از دوربین های دوتایی ساخته شده توسط کمپانی لایکا بهره مند شوند. کمپانی هوآوی پیش از این نیز در برخی از محصولات خود نام همکاری با لایکا را یدک کشیده است. با وجود بالا رفتن انتظارها در همکاری با لایکا، متاسفانه محصولات قبلی هوآوی ( P9 و P9 پلاس) قادر نبودند آنقدرها که باید تفاوت چشمگیری را در بهره مندی از این دوربین از خود بروز دهند.

Huawei Mate 9

اخبار تازه منتشر شده حکایت از این دارد که در دومین همکاری کمپانی های هوآوی و لایکا قرار است تجربه ای متفاوت رقم بخورد چرا که کمپانی لایکا قرار است در این سری از دوربین های خود امکاناتی نظیر لرزشگیر اپتیکال، فوکوس لیزری و حتی زوم آنالوگ را برای گوشی میت ۹ ارائه می نماید. همچنین در ادامه این همکاری سنسور دوربین اصلی میت S2 نیز شامل تغییراتی خواهد شد بعید نیست که این گوشی از برخی امکانات عنوان شده برای دوربین میت۹ نیز بهره مند گردد.

Mate 9 2

براساس یافته های https://www.gooyait.com  تلفن هوشمند Mate 9  قرار است مشخصات دیگری چون چیپست کایرین ۹۶۰ و رم ۶ گیگابایتی را دارا باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر درباره این گوشی ها لازم است تنها چند ماه دیگر و تا پایان سال جاری میلادی صبر نماییم.

نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی درمیان گذاشته و این مطلب را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

منبع:

phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *