آمادگی Meizu Pro 7 برای رقابت با Galaxy Note 7 اعلام شد

آمادگی Meizu Pro 7 برای رقابت با Galaxy Note 7 اعلام شد
  • 1395/6/15
  • زهرا معبودی
  • 0

گوشی هوشمند Meizu Pro 5 که از نوامبر تا کنون تحت طراحی و توسعه قرار گرفته است در واقع یک گوشی هوشمند است که توانسته با کامپوننت های قدرتمند، این بار شرکت سازنده را سر بلند کند. میزو پرو ۵ از چیپست Exynos 7420 برخوردار است که این روزها به عنوان یک بخش قدرتمند در گوشی های هوشمند به شمار می آید. در آوریل گذشته نیز شاهد پرده برداری از Meizu Pro 6 بودیم که در نمونه خود، یکی از بهترین تجهیزات را داراست. این گوشی هوشمند با چیپست دکا هسته ای MediaTek Helio X25 SoC معرفی شد که این خبر موجب خوشحالی افرادی شد که به دنبال برند میزو با تلفیقی از قدرت بودند.

Meizu Pro 7

هر چند هنوز از نسخه توسعه داده شده ی Meizu Pro 5  خبری نیست، متوجه شدیم که قرار است میزو از گوشی جدیدتر خود یعنی Meizu Pro 7  دوباره رو نمایی کند چرا که در هفته های اخیر یک بار شاهد رونمایی از میزو پرو ۷ بوده ایم.

نکته قابل توجه در مورد میزو پرو ۷ این است که این گوشی با چیپست Exynos 8890 عرضه خواهد شد و این بدین معنی است میزو پرو ۷ از نظر قدرت پردازش، با گوشی هایی مثل Samsung Galaxy S7، Samsung Galaxy Note 7 و Galaxy S7 edge   برابر است. طبق یک خبرگزاری چینی شرکت میزو قرار است در جریان رویداد IFA2016 در روز ۱۳ سپتامبر از محصولات جدید خود رونمایی کند که یکی از محصولات آن در واقع رابط کاربری جدید میزو به نام Flyme 6 است.

 Meizu Pro 7

به گزارش گویا آی تی از AnTuTu گوشی جدید میزو پرو ۷ دارای نمایشگر قدرتمندی است که از رزولوشن و وضوح ۱۴۴۰ x 2560  پیکسل برخوردار است.

حافظه رم در نظر گرفته شده برای میزو پرو ۷ یک حافظه ۴ گیگابایتی است که در کنار یک حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی فضای کافی برای ذخیره سازی را فراهم کرده است.

این گوشی همچون سایر گوشی ها دارای یک دوربین عقب و یک دوربین سلفی گیر است که کیفیت هر کدام به ترتیب، ۱۲ مگاپیکسل و ۵ مگاپیکسل می باشد.

همچنین آخرین چیزی که از این گوشی مطلع شدیم این بود که میزو پرو ۷ تحت سیستم عامل  Android 6.0.1 عرضه خواهد شد. نظر شما در مورد کیفیت و ساخت گوشی جدید میزو چیست؟ آیا شما هم با https://www.gooyait.com/ موافقید که این گوشی هوشمند توان رقابت با پرچم داران روز دنیا را دارد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید و با اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی دیگران را از این خبر مطلع کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *