شارژ گجت ها با نور خورشید امکان پذیر می شود

شارژ گجت ها با نور خورشید امکان پذیر می شود
  • 1395/6/16
  • زهرا معبودی
  • 0

در سالهای اخیر و با پیشرفت گوشی های هوشمند و بخصوص افزایش اندازه صفحه نمایشگر آنها بزرگ ترین معضل پیش رو برای دارندگان این گوشی ها و همچنین تولید کنندگان آنها عمر کم باتری می باشد. در این میان تنها روشی که تاکنون توانسته است اندکی این معضل را برای افراد پرمشغله کمرنگ نماید به همراه داشتن دائمی یک پاوربانک با ظرفیت شارژ بالا بوده است. به تازگی یکی از کمپانی های سازنده کوله پشتی برای رفع این معضل دست به ابتکاری جالب زده، در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا این تکنولوژی جالب را به شما معرفی نماییم.

birksun-solar-backpack

یکی از کمپانی های سازنده کوله پشتی به نام BirkSun به تازگی و در راستای حل معضل باتری گوشی های هوشمند دست به ابتکاری جالب زده است. این کمپانی با تولید یک کوله پشتی که توانایی تبدیل انرژی خورشیدی به شارژ گوشی ها و دیوایس های هوشمند را دارد می تواند به سادگی مشکل عمر باتری گوشی های هوشمند را تا حد زیادی کمرنگ نماید.

این کوله پشتی جدید قادر است به کمک پنلی خورشیدی انرژی را دریافت کرده و آن را به پاور استیشن کوچکی در داخل کیف انتقال دهد. متاسفانه این پاور استیشن آنقدرها بزرگ نیست و به تبع همین، قادر است آیفون شما را تنها یک بار به صورت کامل شارژ کند.

birksun-solar-backpack

اما از آنجا که  پنل تعبیه شده روی کوله پشتی دائماً در حال دریافت انرژی خورشیدی است و پاور استیشن مورد اشاره همواره شارژ باقی می ماند مشکلی بوجود نخواهد آمد.

اطلاعات دریافت شده توسط وبسایت https://www.gooyait.com حاکی از آن است که یکی دیگر از ویژگی های خوب این کوله پشتی امکان شارژ دستی باتری آن در روزهای ابری و نیمه آفتابی است که به شما این امکان را می دهد تا از آن به عنوان یک پاوربانک استفاده نمایید.

birksun-solar-backpack

این کوله پشتی می تواند امکانات مناسبی را برای ورزشکاران و افرادی که مدت های طولانی در نقاط بدون امکانات رفاهی ساکن می شوند فراهم نماید. نا گفته نماند که کوله پشتی BirkSun تنها یک جیب دارد اما در عوض، ضد آب بوده و در برابر ضربه از خود مقاومت نشان می دهد. این کوله پشتی در شش رنگ و با قیمت ۲۴۹ دلار در وب سایت رسمی BirkSun هم اکنون در دسترس عموم است.

نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان گذاشته و این مطلب رابرای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

منبع:

TheNextWeb

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *