LG V20 چه مشخصاتی دارد؟

LG V20 چه مشخصاتی دارد؟
  • 1395/6/16
  • زهرا معبودی
  • 0

در چند روز اخیر شاهد رونمایی گوشی های هوشمند بسیاری در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ بوده ایم و فردا در بزرگ ترین رویداد های این جشنواره ۲ کمپانی ال جی و اپل قصد دارند به رونمایی از محصولات جدید خود بپردازند. بنا بر اعلام قبلی این کمپانی ها مراسم رونمایی از محصولات اپل در ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه و رونمایی از محصول ال جی در ساعات صبح این روز برگذار خواهد شد.
با این حال و در ساعات پایانی انتظار رونمایی گوشی هوشمند ال جی موسوم به V20 اطلاعات دقیق و قیمت این گوشی هوشمند فاش شده است. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا این اطلاعات جدید را با شما در میان بگذاریم.

LG-V20

سال گذشته کمپانی ال جی پرچم دار سریV خود را با نام ال جی V10 رونمایی و روانه بازار نمود و قرار است فردا در مراسم رونمایی از محصول جدید خود عضو دیگری از این خانواده با نام ال جی V20  را معرفی نماید.

امروز و در ساعات پایانی باقی مانده در رونمایی این گوشی جدید وب سایت weelectronics.com اطلاعات نسبتا دقیقی را از این گوشی منتشر نموده است. این فروشگاه اینترنتی که در آمریکا واقع است در اطلاعات منتشر شده خود به مشخصاتی چون نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی اشاره نموده است. همچنین باید به استفاده از اسنپدراگون ۸۲۰ با بهره‌گیری از پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و نمایشگر دوم ۲.۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۴۰ در ۱۶۰ پیکسلی اشاره کرد. وی ۲۰ به عنوان اولین گوشی هوشمند غیرگوگلی مجهز به اندروید نوقا راهی بازار خواهد شد.

LG-V20

در بخش پایانی این اطلاعات نیز اشاره شده است که این گوشی هوشمند مجهز به دوربین پشتی با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلویی را ۵ مگاپیکسل خواهد بود (علیرغم شایعات فراوان در خصوص بهره مندی این گوشی از دوربین ۲تایی در اطلاعات منتشر شده اشاره ای به دوربین دوم نشده است.) این گوشی همچنین مجهز به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی خواهد بود. قیمت اعلام شده برای  V20  به میزان ۷۹۹.۹۹ دلار تعیین شده است.

به نظر شما این اطلاعات منتشر شده تا چه حد صحت دارد ؟ بهترست تا فردا صبر نموده تا شاهد مشخصات رسمی این گوشی جدید ال جی در  https://www.gooyait.com باشیم.

نظرات و دیدگاه های خود را با مجله اینترنتی گویا آی تی درمیان بگذارید.

منبع ANDROIDHEADLINES

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *