چند درصد از صاحبان آیفون به فبلت های سامسونگ مهاجرت می کنند؟

چند درصد از صاحبان آیفون به فبلت های سامسونگ  مهاجرت می کنند؟
  • 1395/6/16
  • زهرا معبودی
  • 1

بر اساس یک نظر سنجی جدید که توسط موسسه Insurance2GO صورت گرفته است مشخص شده است که ۵۰ درصد از صاحبان کنونی گوشی های آیفون قصد خرید نسل جدید گوشی های این کمپانی را دارند. با مجله اینترنتی گویا آی تی همراه باشید تا نتایج این نظر سنجی را به طور کامل برایتان شرح دهیم.‏

iphone-7-features-4k-video-recording-at-60-fps

وب سایت https://www.gooyait.com با بررسی نتایج این تحقیق که براساس نظرسنجی از ۱۰۱۴نفر از دارندگان گوشی های آیفون (به نظر می رسد تحقیق در انگلستان انجام شده است) صورت گرفته است دریافته که ۵۰ درصد صاحبان گوشی های آیفون قصد خرید گوشی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را دارند و می خواهند در برند خود باقی بمانند و این در حالی است که  ۱۹ درصد آنها قصد دارند از برند اپل به سامسونگ مهاجرت نمایند، همچنین ۸ درصد این افراد گفته اند قصد دارند برند خود را به برندی جز اپل و سامسونگ تغییر دهند. درنتیجه از تعداد ۱۰۱۴ نفر شرکت کننده در این نظر سنجی  حدود ۲۳ درصد باقی خواهند ماند، این دسته اعلام کرده اند که از گوشی آیفون فعلی خود راضی بوده و قصد تعویض آن را نداشته و یا در حال حاضر بودجه کافی برای خرید نسخه جدید این گوشی را ندارند.

blue-iphone-7-plus-screen-Review and compare

مجموعا می توان گفت ۵۰درصد از صاحبان آیفون قصد دارند به فبلت های سامسونگ و دیگر برندها مهاجرت نمایند.

این نکته شایان ذکر است که این نظر سنجی در تاریخ ۴ جولای سال جاری میلادی و پیش از حوادث ناشی از انفجار فبلت های گلکسی نوت ۷ کمپانی سامسونگ انجام پذیرفته است. از این رو ممکن است پس از اتفاقات جاری برخی از افراد حاضر در  ۱۹ درصد خواهان خرید دستگاه های سامسونگی تغییر عقیده داده و به سبب از دست دادن اعتماد خود به محصولات کمپانی سامسونگ تصمیم به مهاجرت به برندی دیگر و یا باقی ماندن در برند فعلی خود بگیرند.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این نظر سنجی با مجله اینترنتی گویا ای تی در میان گذاشته و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

منبع:

Phone Arena

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *