اطلاعات نهایی گوشی Redmi 4 به تایید TENAA رسید

اطلاعات نهایی گوشی Redmi 4  به تایید TENAA رسید
  • 1395/6/16
  • زهرا معبودی
  • 0

دو روز گذشته اخباری مبنی بر دریافت رسمی مجوز های مخابراتی از سازمان TENAA توسط گوشی هوشمند Redmi 4  کمپانی شیائومی منتشر شده است. با گویا آی تی همراه باشید.

۱۰ روز پیش گوشی هوشمند Redmi Note 4  رونمایی شد و  با توجه به این که انتظار می رفت گوشی Redmi 4  نیز در این مراسم معرفی شود، جای این محصول در جلسه رونمایی خالی بود. دو روز گذشته اخباری مبنی بر دریافت رسمی مجوز های مخابراتی از سازمان TENAA (تاییدیه ی رگولاتوری چین) توسط این گوشی هوشمند کمپانی شیائومی منتشر شده است.

Xiaomi Redmi Noteوب سایت https://www.gooyait.com اعلام نمود در اطلاعات مربوط به گواهی TENAA برای این گوشی نسخه ای نقره ای رنگ با کد ۲۰۱۶۰۶ یاد شده است. همانطور که پیشتر نیز اشاره نمودیم این گوشی نسخه ارزان قیمت تر از گوشی هوشمند Redmi Note 4   می باشد Redmi 4 از امکاناتی چون چیپست ۱٫۸ هسته ای Helio P10 مدیاتک یا اسنپدراگون ۶۲۵، ۳ گیگابایت حافظه ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت و دوربین های ۱۳ و ۸ مگاپیسلی بهره می برد.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به تجهیز آن توسط فرستنده مادون قرمز و حسگر اثر انگشت نیز اشاره نمود. با این وجود می توان گفت تمامی اطلاعات فوق از هیچ منبع رسمی مورد تایید قرار نگرفته است و نمی توان به طور قطع به آن اعتماد نمود.

Xiaomi Redmi Note

در این میان اطلاعاتی مانند اینکه گوشی هوشمند Redmi 4 قرار است از چه سیستم عاملی (مارشمالو، نوقا) بهره ببرد مشخص نیست و برای دریافت اطلاعات قطعی و درست درباره این گوشی نیاز است اندکی دیگر تا رونمایی این گوشی جدید صبر کنیم.

به نظر می رسد این گوشی جدید به زودی قرار است با قیمت ۱۰۵ دلار رونمایی و روانه بازار شود.

نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان بگذارید.

منبع:

androidcommunity

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *