آیفون ۷ و شایعات جا مانده : از صفحه نمایش True Tone تا بهبود فلاش دوربین

آیفون ۷ و شایعات جا مانده : از صفحه نمایش True Tone تا بهبود فلاش دوربین
  • 1395/6/17
  • زهرا معبودی
  • 0

آیفون ۷ ممکن است فلاش دوربین بهتر و صفحه نمایش True Tone  داشته باشد. این درست همان خبری است که در ساعات آخر باقی مانده تا زمان رونمایی از آیفون ۷ شنیده شده است. هر چند تا رونمایی از آیفون ۷ کمتر از ۲۴ ساعت زمان باقی مانده است اما ظاهرا اخبار مربوط به آیفون تمامی ندارد. اگر دوست دارید مروری بر رویدادهای این گوشی جدید داشته باشید می توانید از مشخصه دوربین آن شروع کنید و آخرین پست های گویا آی تی را در این مورد با موضوع قابلیت ضبط ویدیو ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه  برای این گوشی را مطالعه کنید. همچنین دیروز شواهدی مبنی بر رنگ مشکی مات و براق برای گوشی آیفون ۷ یافت شد که خواندن آن نیز خالی از لطف نیست. هر چند تا پیش از این یکبار شاهد انتشار جزئیات نهایی آیفون ۷ بودیم اما اطلاعات کامل از مشخصات سخت افزاری آیفون ۷ نیز می تواند به طور جداگانه دیدگاه ما را در مورد این گوشی شفاف تر سازد. در میان تمام شایعات جالب این است که آیفون ۷ فاقد دکمه هوم خواهد بود و اینکه در سه نمونه ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی ارائه می شود  اما با gooyait.com همراه باشید تا آخرین اخبار آیفون ۷ را با هم مرور کنیم.

blue-iphone-7-plus-screen-Review and compare

با فلاش دوربین جدید شروع می کنیم که ظاهرا به جای دو، از چهار فلش LED استفاده می کند که یک جفت رنگ گرم و یک جفت رنگ سرد دارد.

این قابلیت مسیر آن چیزی که اپل و دیگر سازندگان تا به امروز از آن به عنوان فلاش LED دوگانه استفاده می کردند را ادامه می دهد و تضمین می کند که  رنگ ها واضح تر هستند و عکس های روشن تری گرفته می شود.

اپل همچنین سنسور نور محیط را به گوشی جدید و آیفون ۷ پلاس که منتظرش هستیم هم اضافه خواهد کرد. این سنسور نهایتا منجر به ارتقای کیفیت تصاویر گرفته شده مخصوصا در شرایط محیطی با نور کم می شود.

این شایعات از یک یادداشت تحقیقاتی که توسط آنالیز گری به نام Ming-Chi Kuo نوشته شده و توسط  کارمند داخلی اپل دریافت شده اند. Kuo را به دلیل شایعات دقیق اش در خصوص اپل می شناسند پس بد نیست حرفش را بشنویم.

Ming-Chi Kuo حرف های بیشتری هم داشت، او ادعا کرد که نه تنها قرار است دوربین ها بهتر شوند بلکه گوشی های جدید قرار است صفحه نمایش های True Tone  داشته باشند که در نشان دادن تصاویر گرفته شده در دستگاه تاثیر مثبت می گذارند.

ما در iPad Pro 9.7 صفحه نمایش True Tone را دیدیم که به صورت پویا سفیدی تصاویر را تنظیم می کند و انتظار داریم که اپل این تکنولوژی را به گوشی هایش هم بیاورد.

آیفون 7

زوم اپتیکال و قدرت مناسب

Kuo همچنین گفته است که همانطور که انتظار می رفت آیفون ۷ پلاس دوربین دوگانه خواهد داشت ولی او نسبت به دیگر شایعات جزییات بیشتری ارائه می دهد و ادعا دارد که هردو لنز ۱۲ مگاپیکسلی خواهند بود و یکی از آن ها زاویه دید بالایی دارد در حالی که دیگری تله قوتو است ( نسبت به لنز استاندارد وسعت دید باریک تری خواهد داشت).

ظاهرا دوربین آیفون ۷ پلاس زوم اپتیکال هم خواهد داشت که بسیار به ندرت در گوشی های هوشمند دیده می شود همچنین دارای اپلیکیشن های نور محیط است که احتمالا به شما امکان انتخاب سوژه مورد نظر برای فوکوس را می دهد.

برخی اطلاعات دیگر که در این یاداشت تحقیقاتی به اشتراک گذاشته شده است شامل رم ۳  گیگاباتی برای این فرد در انتشار شایعات واقعی، خوب است آن ها را باور کنیم مثلا او در بخشی از خبر خود آورده است که اپل برای آیفون ۷ پلاس از پردازنده A10 سریع که احتمالا دارای فرکانس ۲٫۴۵ GHz و سنسور تاچ ۳D بهینه تری است استفاده کرده است. همچنین او اضافه کرده است که در طراحی جدید این گوشی ها خطوط آنتن کمتر نمایان هستند و دکمه هوم به گونه ای طراحی و تعبیه شده که نیاز به فشار چندانی ندارند و کافیست آن را لمس کنید. علاوه بر این، نبود نسخه ۱۶ گیگابایتی در میان گوشی های اپل، نشان از توسعه سخت افزاری آن دارد چرا که به یمن امکان ضبط فیلم ۴k اپل برای این گوشی از حافظه های ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی استفاده کرده است که البته پیش از این ها هم در گویا آی تی بارها بدان ها پرداخته ایم.

iphone-7-concept

Ming-Chi Kuo  می افزاید رنگ های مشکی تیره و مشکی پیانویی به رنگ های موجود اضافه می شوند که قبلا هم چند باری شنیدیم. در این بین رنگ خاکستری فضایی دیگر کنار کذاشته می شود. با این حال kuo می گوید که رنگ مشکی پیانویی تنها در تعداد محدودی موجود است.

نهایتا kuo گفته است که جک ۳٫۵ میلیمتری صدا حذف می شود که این گفته و ادعا در لیست اولین شایعات خبر ساز اپل و آیفون ۷ به شمار می آید .همچنین گفته است که به جایجک ۳٫۵ میلیمتری صدا یک اسپیکر دوم به همراه آمپلی فایر صدا افزوده می شود..  ظاهرا ایفون ۷  هم هندزفری هایی با کابل lightning  و هم آداپتور تبدیل lightning  به ۳٫۵ را دارد بنابراین شما در گوش دادن به موسیقی مشکل خاصی نخواهید داشت.

البته همه این ها در حد شایعه هستند، ولی تا عرضه آیفون ۷ فرصت زیادی نمانده که می توانید صبر کنید تا این رویداد برگزار شود و خبرهای ضد و نقیض زیادی بشنوید. اما مطمئنا این شرکت برای گوشی جدید خود خیلی از مسائل را پنهان کرده است تا در موقع رونمایی چیزی جدید برای گفتن داشته باشد.

منبع: techradar

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *