انفجار یک Note 7 دیگر در استرالیا تایید شد

انفجار یک Note 7 دیگر در استرالیا تایید شد
  • 1395/6/17
  • زهرا معبودی
  • 0

در ادامه روند انفجار های گلکسی نوت ۷ این بار هم در استرالیا یکی دیگر از این گوشی ها آتش گرفته و خسارات بسیاری را برجای گذاشت در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا به بررسی دقیق این اتفاق بنشینیم.

با وجود اینکه تا کنون ۳۵ عدد از فبلت های نوت۷  دچار حادثه آتش سوزی شده اند اما ظاهر هنوز هم بسیاری از دارندگان این محصول برای بازگردانی فبلت خود به این کمپانی اقدامی ننموده اند. اما باید توجه نمایید که این مشکل در فبلت های نوت ۷ خطر آفرین بوده و اگر شما نیز دارنده یکی از این محصولات هستید بهتر است هرچه سریعتر نسبت به ارسال نوت ۷ خود به  وسیله مرکز خدمات سامسونگ اقدام نمایید.

با وجود این که تعداد انفجار های این فبلت به نسبت تعداد فروخته شده (۲٫۵ میلیون دستگاه ) بسیار اندک می باشد اما کمپانی سامسونگ توصیه نموده در صورتی که نوت ۷ شما نیز از باتری SDI بهره می برد احتمال انفجار آن بالا بوده و بهتر است هرچه زودتر برای تعویض آن اقدام نمایید.

روز گذشته در یک هتل واقع در کشور استرالیا بار دیگر حادثه انفجار برای یکی دیگر از دستگاه های نوت ۷ رخ داده است. این دستگاه به برق متصل و در واقع در حال شارژ شدن با یک شارژر و کابل اصلی بوده است.

fire-front

سوختن گلکسی نوت ۷ حتی خساراتی هم به اتاق هتل وارد نموده و کاربر یاد شده مجبور شده برای این خسارات  مبلغ ۱۳۸۰ دلار بپردازد. خوشبختانه خود این شخص از دستگاه دور بوده و فقط یکی از انگشتان وی کمی سوخته و نیز لازم به ذکر است که هزینه‌های مربوط به هتل و خسارات ناشی از سوختن گلکسی نوت ۷ نیز توسط سامسونگ پرداخت شده است. این کاربر عنوان نموده که از مشکلات نوت ۷ آگاهی داشته و نیز می‌دانسته که باید آن را پس می‌فرستاده، اما با این وجود باز هم تصمیم به استفاده از گلکسی نوت خود گرفته و همچنان آن را نگه داشته است.

بنابراین درصورتی که شما نیز از دارندگان نوت ۷ هستید با توجه به اطلاعات اعلام شده بر وبسایت https://www.gooyait.com بهتر است تا پیش از اتمام موعد کمپانی سامسونگ (۲سپتامبر) نسبت به تعویض فبلت خود اقدام نمایید. توجه داشته باشید که هرچند فبلت شما بی نقص عمل می نماید به خطرات احتمالی آن نمی ارزد و بهتر است کاربران این محصول با ارسال نوت ۷ خود به وسیله مرکز خدمات سامسونگ اقدام به تعویض فبلت خود با نسخه بی نقص و سالم آن نمایند.

اما اگر گلکسی نوت ۷ را از چین، هنگ‌کنگ یا ماکائو خریداری کرده‌اید، جای هیچگونه نگرانی برای شما وجود ندارد چراکه باتری این محصول در مناطق یاد شده از نوع امن بوده و استفاده از آن هیچ‌گونه خطری ندارد. مدل‌های ارائه شده در این بازارها دقیقا همان مدل امنی است که سامسونگ مجددا آن را برای مشتریانی که گلکسی نوت ۷ آن‌ها مشکل داشته، ارسال کرده است.

نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *